Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Både ja og nei, har man verktøy for å jukse så brukes de - spesielt hvis det kan tjenes penger på det

Jeg tror stop loss raid er en ting. Men man kan jo ikke forby folk å kjøpe og selge aksjer liksom.

ny jafs 2,58

1 Like

OSEBX er privat eid. Meglerhusene er kjeltringer.

Manipulasjon er utstrakt og små investorer blir rævkjørt hver dag. Spesielt når det kjøres emisjoner. En liten reperasjonsemisjon er alt som skal til for at de holder seg innenfor lovverket…

2 Likes

Hva er galt med stop loss raid? Kan ikke skjønne at det skal være ulovlig heller. Er jo bare for kundene å slutte å bruke stopp loss. Bruker aldri det selv…

Shorting er lov, og alle vet jo at nervøse småsparere fort selger om man presser kursen nok ned.

Fantonald på HO er komplett idiot. Mange tullinger der men denne karen tar kaka. Hyperaktiv med bare bullshit. Nå har han dessverre slått seg på Funcom…

3 Likes

HO er jo til de grader ekstreme i sine meninger :stuck_out_tongue: Finner som regel 1-2 interessante innlegg for hver 30-50 innlegg jeg leser. Mest personangrep når det går ned og hylling når det går opp. Er veldig glad for at jeg ble anbefalt tekinvestor for 7mnd siden i stedet for HO da jeg begynte med aksjer igjen.

1 Like

Har du noen gang sett en artikkel på Hegnar.no med overskriften. “Pareto tok et stopp loss raid i aksje X. Økokrim ser på saken” ? Bare glem det. Det er lov å selge masse aksjer for så å vente litt og kjøpe dem inn billigere om det fører til at andre selger i panikk. Det er dessverre ingen kjære mor på børsen og noen ganger selger man i panikk.

2 Likes

Apropos panikksalg. Kan se ut til at Funcom har korrigert godt før launch nå(RSI) og da vil vi med stor sannsynlighet få en tur opp igjen snart da aksjen er blitt mye mer attraktivt priset og risikoen er nesten halvert på få dager.

2 Likes

Fikk du litt da på 2.51? var jo nede i 2.49

Nå gleder jeg meg til lansering, jeg har sagt klart i fra hjemme at jeg blir opptatt til uken :slight_smile: viktig at vi kommer med dønn ærlige tilbakemeldinger på hva vi mener etterhvert :wink:

2 Likes

her skal det kjøpes 2 kopier, en til meg som ikke er så fan av slike spill og en til kona som elsker ARK :slight_smile:

7 Likes

Ja posten min ble liggende den etter at dere andre fikk på 2,52 og det snudde opp litt, så fikk snappet litt på 2,51 når den var nede og “testet” 2,50 igjen . Veldig fornøyd. :slight_smile:

3 Likes

No er ikkje eg heilt inni det her, men eg satt og såg på då dei peisa ut tusen?vis av handler på 200aksjer. Såg merkelig ut i forhold til andre aksjer eg har sett på…

Da er jeg rimelig fullasta igjen så nå kan rallyet for alvor starte!

Funcom - like heroine!

:money_mouth_face:

2 Likes

Oppigjen nå ?
Turte ikke å snitte ned, i frykt for videre fall

2,75 - 2,77

Nei asz, kraftig på vei ned igjen

RT 2,77 nå

1 Like