Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tok et tap på 6000kr på 2,81 og håper å få kjøpt tilbake på 2,60-2,50 ett sted. Tiden vil vise om det var lurt eller ei :wink:

Edit: Var visst ikke så lurt, men nå har jeg mer cash å kjøpe for… Tap og vinn med samme sinn :slight_smile:

Takk for bra post! Valgte å gå inn å tjene noen kr i dag :slight_smile:

Hva tenker du nå @burnside ? Does the cat bounce eller traff vi bunn?

1 Like

rt. 2.92 :slight_smile:

2 Likes

https://www.funcom.com/news/conan_exiles_pricing_special_edition_launch_time_and_cinematic_trailer_rele

Fornuftig prisnivå. Ny trailer, satser på at det peaker litt på denne nyheten.

4 Likes

Melding YEEEEEEESSSSS!

3 Likes

CGI Baby!

15 Likes

Den satt i sikringsboksen:)

2 Likes

Veldig bra og innholdsrik collectors edition også! Den tror jeg kommer til å selge bra!!

8 Likes

Over 3 igjen ?

1 Like

3,08

1 Like

Funcom is also excited to announce Conan Exiles – Barbarian Edition! This special edition is the ultimate introduction to the world of Conan the Barbarian and include items such as:

• Custom Conan Exiles digital comic book

• Exclusive Conan Exiles t-shirt

• Six digital Conan the Avenger comic books from Dark Horse Comics

• 368 page, full-color, digital Conan Pen & Paper RPG Core Book from the hugely successful Kickstarter by Modiphius

• “The Coming of Conan” eBook, 496 pages with illustrations and original Conan stories

• The award-winning soundtracks from Age of Conan and Rise of the Godslayer, plus the brand new Conan Exiles soundtracks

• In-game items for the Age of Conan MMO including a Savage Rhino mount

• “The Art of Conan Exiles” digital artbook

And more

For more detailed information on the Barbarian Edition, please visit the Steam store page. Funcom also announced the pricing for Conan Exiles PC Early Access today. The standard edition is priced at 29.99$ while the Barbarian Edition is priced at 59.99$.

14 Likes

Lukter vilt med penger av siste pakken altså… Var mye E-ting der :grinning: Snakker vi 30 USD inn nå da på den eller? :wink:

3 Likes

Takk, da logger eg meg på å ser litt igjen :slight_smile:

3 Likes

Da vet man hvor 20dollar i snitt kommer fra. Blir nok en barbarian edition her!

14 Likes

samme her

Om kursen går over 4 igjen blir det fort CE på et par kompiser også hehe :slight_smile:

1 Like

Steam tar minst 30%.

http://www.pcgamer.com/notch-on-why-minecraft-still-isnt-on-steam/

As much as I love Steam, I do somewhat worry about the PC as a gaming platform becoming owned by a single entity that takes 30% of all PC games sold.

Så skal futen ha sitt.

Blir ny omsetningsrekord igjen i dag!?

1 Like

Steam tar faktisk max 30% ikke minst 30%.

1 Like