Sluttet å spiller for lenge siden, men må si den traileren så veldig bra ut! Hva sier dere som er inne i spillverdenen?
Godt mulig, men når jeg googlet det skriver de fleste “minst” 30% eller 30%
"industry standard for digital game storefronts is a 30% cut for the platform. "
Yep, men om EA kommer med sine titler tipper jeg steam legger seg lavere siden alternativet er å miste dem til Origin, samme med Uplay.
den barbarian edition… legger merke til “In-game items for the Age of Conan MMO including a Savage Rhino mount” Synes de sa det ikke var mounts ennå?
Hint, aoc og ce
Det er vel Mounts i Age of Conan?
Det er Mount til AoC MMO-et og ikke survival-spillet som kommer nå.
Ikke mounts i CE, de til AoC gamle MMOet
Edit: wow faktisk 3 som kom meg i forkjøpet
Ah se der ja, litt fort i svingene her… flott det… trekker kanskje noen nølere derfra til å kjøpe også
Mon tro om det kommer en Collector Edition med figur også ? Vet disse er populære der ute og en hardcore barbar med øks tar seg ut på hylla over pcen
Kan vel hende at to-tre stykker begynner å spiller AoC om de liker Conan Exiles, også.
ser ut til at folk har fått tilbake troen på Funcom. 3,18
@MK1 vet du noe om hvor mye skatt man bør legge inn? - de har jo litt fremførbart underskudd, men greit å ta med.
Med 30% steam cut så sitter de igjen med 21 og 42$ per solgte spill.
Ja men brent barn lukter svidd, får se hvor lang tid det tar før de som kjøpte på 3.5-4 Kr tør å kjøpe igjen.
Hadde vært rimelig redd om jeg satt med store mengder Funcom shortet nå
ja, men her inne føler jeg at de fleste har solgt seg ut og kjøpt en liten pott for å sitte på gjennom EA
Er 100% inne her 2.85 snitt
Snitt pris 25 $ etter steam cut (ce + exlusive) og selger 1 million første måned.
25 000 000 dollar, *8,3 = 207,5 million kroner.
Emisjonen var på 60 mill kroner ca.
Trenger ikke selge mere da
1 million første måned er oppnåelig dersom vi får til RUST / ARK suksess.
Potensialet for oppeside er jo stort om de klarer å benytte underskuddet sitt. Aner ikke hvordan reglene funker i Nederland, men noen burde jo sende en mail til IR hos funcom og spørre. For det endrer jo oppesiden ganske dramatisk om det kan benyttes.
Fikset den for deg
Æsj var på møte, fikk ikke handlet mer, bare på 2.53 og 2.58 =P
Men kan man kjøpe spesialutgaven 31.jan eller må man vente til full realese?