Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Hahaha, :smiley:

siden du har nevnt jeg. regner jeg med du poster svaret her ;=)

1 million første måned skjer ikke, ingen ting tyder på det. 100k-200k første måned er derimot oppnåelig slik jeg ser det ihvertfall :slight_smile: Og det vil føre til ganske mye høyere kurs enn nå :wink:

både rust og ARK klarte det. Ser ingen grunn til at CE ikke skal klare det samme.

1 Like

-a 31. januar

1 Like

yippi, Aldri lest Conan, så blir spennende =):grin:

1 Like

Litt? 130MUSD er ganske mye. :slight_smile:

Gled deg, gode historier. Leste alle fra 1930 tallet for et par år siden. :slight_smile:

1 Like

Ar det bare ett lite åndedrag og nedigjen ?
Logger av igjen,
Får telle opp til helga, legger inn kjøp ned mot 2,9

3 Likes

Syns det er rart at de ikke embedet videoen på face, men linket til bloggen. Hvem gidder å dele den ift videoen… Hmm, de har jo embedet alle andre trailere? Rart å ikke gjøre det på den gjeveste…

2 Likes

Utdrag pcgamer: Conan Exiles is, however, a game I’m pretty excited for and this cinematic comes with news of its price and details of its special edition, should that sort of thing tickle your fancy.

2 Likes

Utvikling som forventet i dag og beskrevet av meg i går, startet som antatt ned for å snu intradag.

Neste motstand av betydning først ved 3,40 kr, men det er uvanlig mye psykologi og nerver i aksjen nå og status på kursen ved lansering svært vanskelig å spå.

Husk at mange har fått det for seg at å sitte i aksjen over lansering er ensbetydende med kraftig kursfall, om en tror spillet kan forsvare kursen ved et slikt mulig “dypdykk” ved lansering så vil nettopp det være riktig kjøpstidspunkt.

Er ute av aksjen nå, men kan ikke si jeg er imponert over de svært få indikatorer vi har p.t. rundt interessen for spillet (facebook, steam følgere etc.) synes tallene er noe lave sammenliknet med andre spill nå få dager før lansering hvor en skulle tro CE var “hot”. Husk at tilbake i TSW dager så hadde Funcom 750 tusen påmeldte beta testere for eksempel.

1 Like

TSW var vel i media fra 2007-2008 og frem til lansering i juli 2012, og hadde et betydelig større markedsføringsbudsjett. Det ble vel også meldt om 2 millioner beta-påmeldinger. Noe som i ettertid vel har vært debattert om kunne være riktig.

1 Like

La de baisse :wink:
Samme pokker hva TSW hadde, hva hadde konkurrentene til CE i sjangeren???

1 Like

Leste dere ikke utdrag fra rettsaken mot tidligere ansatte? De visste ikke tallet av Beta påmeldte så bra for TSW, og endte med å nesten ta et ca. tall, gjerne høyt…og kommuniserte dette ut mot markedet/investorene. Usikker hvor stor feilmarginen var, men likevel.

Det var mitt poeng, at å sammenligne med TSW ikke nødvendigvis vil gi særlig gode svar. :wink:

1 Like

Er så stusselig med folk generelt sett som begynner å trekke frem alle negative aspekter når de selger.

Fokus burde være: hva er funcom bedre på / dårligere enn konkurrentene innen sjangeren?
Diskusjonen burde ikke endre karakter på bakgrunn av beholdning aksjer

8 Likes

Gratulerer til alle som kjøpte her nede - som jeg skrev i går #selvskryt

2 Likes

100% sikker på at noen letter seg - en / flere av “blodsugerne” som var med fra 50 øre :wink:

5 Likes

Vet ikke om du regner meg som en av disse stusselige folkene, men jeg er nå mest opptatt av fakta. Og skriver negativt eller positivt uavhengig av om jeg har aksjer eller ei, basert på fakta. Det forventer jeg også av dere andre her, selv om mange nok uttaler seg litt mer positivt når man er inne, og motsatt.

1 Like

Det ville jo være dumt å ikke sikre gevinst fra 50 øre nå, med den historiske risikoen som følger aksjen

1 Like