Hehe mod support i seg selv betyr alltid en eller annen form for pupper
Eg liker netto handlene, siste tiden er oss nettløker som selger, menst husene kjøper.
Msi/mli / JPM med flere
Vertfall er JPM noen eg liker å følge, der dei også idag kjøper
Nu måste väl folk bestämt sig om de ska ligga kvar över release ? Jag har inte en tanke på att sälja nu iaf, tisdag och onsdag blir det og rally
Jeg orker ikke å selge/trade Funcom nå @Akimbo82
Selger heller litt i biotek, som redder slike dager som i dag
Jeg er fornøyd med det jeg har sett av spillet så langt, med tanke på at det er early access samt opp mot hva det skal konkurrere mot. FC virker mere edruerlig som selskap enn før på kostnadssiden og produksjonen mere under kontroll. Ingen svære holmenkollen launcher eller andre pengesluk. Selv den Barbarian Edition de selger er null risk, alt av innhold der er digitalt bortsett fra den tskjorten som en kan printe opp alt ettersom av salg.
Selv solgte jeg litt ned igår på 3kr på sluttauksjonen (hadde håpet den skulle opp mot 3,30-3,40 iløpet av dagen) for å ikke sitte overlastet i dag og over helgen. Dupper den nedover så plukker jeg igjen. Fyker den til værs, så gjerne det, sitter med nok til at det blir en pen gevinst på det.
Patience my friend… “Boobs will come at a later point” har Bylos sagt tror jeg.
I tillegg er jo CE åpen for Mods så det kommer når det kommer, før eller senere…
Bare å google “skyrim nude mods” så ser vi hva vi har i vente
Er med over helga med 25k
Leste den gode posten til Irathi nå. Jeg slutter med å poste mine kjøp og salg i rt. I hvertfall for en periode. Det er jobb å poste salg noenlunde i realtime når jeg faktisk gjerne jobber mens salget tikker inn. Samme med kjøp. Videre så er det ikke så interessant for dere hva en liten spire som meg gjør.
Det er ikke det at jeg vil holde ting hemmelig, men det er litt som Irathi sier. Det kan være mange grunner til at man selger eller kjøper. Er ikke sikkert andre behøver å vite alt en gjør.
Jeg liker den “hva er din portefølje” tråden, så trenger man ikke poste hele tiden, men jeg personlig liker å gi snapshots der på porteføljen da det også gjør at man gjerne tenker to ganger selv også og må begrunne egne valg. Jeg har ikke noe syn på hva andre bør eller skal gjøre, bare funnet ut at det fungerer for meg.
Vi faller i hvertfall på “lavt” volum idag
Hehe ja, får følelsen av at det er forventninger til at noe skal skje i aksjen, og at det har vært det i noen dager nå. Vi så litt av det da den bouncet opp fra 2,50, men tror det er mer futt igjen. Markedet må vel bare ha en eller annen form for nyhet å samle seg om igjen, mtp at mange tror at “alle skal ut”. Ser ikke slik ut akkurat i dag da i allefall. Håper det kommer en nyhet om streamingen i kveld innen et par timer.
Edit: Kanskje det ser litt sånn ut allikevel Jaja, folk får komme seg ut de som vil.
Med lite tur så får folk panik så man får in lite köp på 2:50, gäller att utnyttja svängarna^^
Ser ut som vi er på veg mot 2,50. Dobbel bunn eller brudd, hmm
var noen som “mistet” en halv million aksjer der på 2.75
Å selge nå er det skumleste jeg kunne gjort tror jeg.
-www.twitch.tv/iniduohoudini
En kar med EA, lurer på om han har fått lov eller ikke.
Nesten NSFW den der hehe
Liker definitivt den modelleringa der, dette kommer til å selge
For oss som har spilt Ark… BARE den dama danker ut ARK Herlig…