Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ser ut til at det fortsatt er litt usikkerhet her inne :slight_smile: Ikke så veldig hypestemning på Shareville heller. Er det at kursen krabbet litt nedover som forårsaker det eller?

Tror folk er skeptiske, naturlig nok. Du får komme deg inn på innsider chatten hvor vi diskuterer dette bl.a. :slight_smile:

Står i “kø” for å komme inn der selv faktisk, litt “stille” her ute når det skjer ting :wink:

1 Like

Hehe Soon TM ;D

Hvor mye har streamen fra han Lirik å si for kursen? Dersom den er stor, så kan jeg jo forstå at de store gutta ikke vil satse for mye kroner på at en eller annen poppis figur dømmer dette spille opp eller ned? Er vel bortimot umulig å vite hva han synes? Bedre med inngang på mandag, dersom det er positivt?

kursmessig har det vel ikke så stort og si , men viss han digger det og anbefaler alle som liker survival om at dette er spillet enn må eie, så vil det jo produsere salg av spill. Kursen fremover styres kun av salg!

Håper og tror på sluttkurs iver 3 idag

Nedsiden er nå begrenset pre-launch slik jeg ser det enn da kursen stod i 4 kr. Maks ned mot 2.50. At de ikke skal klare å selge nok spill til å forsvare en slik kurs ser jeg på som usannsynlig. Når det gjelder Lirik så kan vi si det slik at dersom han er positiv og 1. mill + folk ser streamen ila. helgen (50k live + youtube views + streames med For Honor - et megastort spill), så blir det trangt inn døren på mandag :slight_smile:

2 Likes
1 Like

Tror jeg sitter over EA og muligens videre.
For meg som ikke er gamer virker CE overbevisende, men det hjelper ikke en dritt hvis kundene uteblir.
Men jeg tror uansett at Funcom vil overleve. Og jeg tror heller ikke at kursen er under 2-3 kroner om 6 måneder.
Derfor sitter jeg.
Lemper jeg ut alt nå er det lite fortjeneste…
Men jeg vurderte TRVX når jeg kjøpte siste 15k i Funcom på 3,15…det var feil valg…

Tror nok mange har forrige helg i tankene. Gikk mye ned på mandag, så det er en del som ikke vil sitter over helgen nå og dermed kursnedgang i dag.

Må jeg si er litt skuffet over at Funcom har tonet ned nudity såpass mye som de har gjort. CE er jo for et voksent publikum… og skal tradisjonen tro ha store pupper flaksende rundt? Og pupper selger! VI har ventet på det lenge, men ikke sett snurten av en bar pupp siden pre-alfa traileren for trekvart år siden!?

Funcom, når kommer CGI x-rated version???

:slight_smile:

4 Likes

Har merket meg at du er veldig opptatt av pupper :sweat_smile:

3 Likes

Opptatt og opptatt… er en heterofil mann ja, men i denne sammenhengen var jeg mest opptatt av oppmerksomhet, salg og PENGER!

:wink:

6 Likes

Gikk rykter om at det var pupper her?

6 Likes

enig her. The witcher hadde sex som en egen greie og vi vet alle at det var populært.
Conan verdenen har alltid spilt mye på sex og lettkledde damer så det bør absolutt være noe de setter mer fokus på

1 Like

Hehe, var vel heller mangel på sådanne som var temaet

:grin:

Stor missed oportunity spør dere meg, hva er de redd for. Store negative medieoppslag? Hadde jo vært KONGE gratis markedsføring. Nei…

blir nok plenty av x-rated mods klipp utover :wink:

1 Like

HAHA ja du kan så si.

Jeg tror mods kan vise seg å bli en genistrek.

3 Likes

Tits??? Hvor?!

1 Like

i basen min, bare legg igjen 99 gull til pimpethrallen ved døra… *this way, my friend…"

1 Like