Nei, jeg tror hun hadde gitt consent
Men hun måtte gi seg etter mye fisting.
åh… streameren - usikkert, tror ikke han hadde helt lov nei.
Nei, jeg tror hun hadde gitt consent
Men hun måtte gi seg etter mye fisting.
åh… streameren - usikkert, tror ikke han hadde helt lov nei.
Han sa at han ikkje viste om det var NDA, men det MÅ ha vert bullshit, sidan han påstår han brukar å få key til diverse betatestingar osv. Trur han gjorde det i full viten om at det ikkje var lov
Tror nok det var et stunt for å få ut litt tidlig reklame for hostingtjenesten, som han sikkert har noe med
Spelet såg mycket bättre ut än jag hade trott, kan bli väldigt trångt i dörren på måndag om Lirik streamen är positiv.
Legende så lenge han ikke har hatt finansielle hensikter trenger han vel ingen advokat
Fantastisk. Får vel en del følgere og oppmerksomhet på grunn av dette. Mulig derimot at han ikke får så mange beta acccess keys fra Funcom fremover
Fikk ikke sett streamen desverre, men er rigget klar for kl 20
Streamen er utsatt til 20:00
De skulle se første del av norske talenter !
Kan det være de utsatte streamen grunnet konfigurasjon av den berømte stream serveren som de skal sette opp?
Ah, Funcom streamen!?
Vel, sitter i bobilen til fjells med mobil…
Utrolig nok mer opptatt av skirennet datteren skal gå i morgen enn av Funcom .
Men pokker, det blir en spennende uke!
Sitter musestille med mine 85k, får håpe de siste kjøpene på 3,7x og 3,15 snart viser seg å være gode kjøp.
Men ligger greit i pluss uansett.
Fortsetter dette blir det fort mye skatt neste år. Heldigvis
Krise har dratt på hytta og har med en ny laptop. Men Twitch vil fader ikke virker her. “Does not support media”. hjelp!
I samme båt. Har 107k inne. Har fortsatt troa, men nå er jeg inne med det jeg føler jeg kan. Jeg vil helst ikke ha noen dipp i forkant av launch
Morti ,.prøv å tøm cache, kan også prøve i safe mode… funker det der er det antagelig en extension som er problemet.
Prøvd incognito mode? Eventuelt må du muligens laste ned en anne browser.
Jeg er på laptop. kan se på telefonen ja
Har tatt av html5 video og får nå bilde, men ingen lyd. PC en er bra og helt ny.