Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Nei, jeg tror hun hadde gitt consent :wink:

Men hun måtte gi seg etter mye fisting.

åh… streameren - usikkert, tror ikke han hadde helt lov nei.

9 Likes

Han sa at han ikkje viste om det var NDA, men det MÅ ha vert bullshit, sidan han påstår han brukar å få key til diverse betatestingar osv. Trur han gjorde det i full viten om at det ikkje var lov :slight_smile:

1 Like

Begynner å ta seg opp!

Rust solgte 1 million ila 60 dager…

2 Likes

Tror nok det var et stunt for å få ut litt tidlig reklame for hostingtjenesten, som han sikkert har noe med

2 Likes

19 Likes

Spelet såg mycket bättre ut än jag hade trott, kan bli väldigt trångt i dörren på måndag om Lirik streamen är positiv.

10 Likes

Legende :joy::muscle:t2: så lenge han ikke har hatt finansielle hensikter trenger han vel ingen advokat :joy:

2 Likes

Fantastisk. Får vel en del følgere og oppmerksomhet på grunn av dette. Mulig derimot at han ikke får så mange beta acccess keys fra Funcom fremover :smile:

4 Likes

Fikk ikke sett streamen desverre, men er rigget klar for kl 20 :slight_smile:

5 Likes

Hva skjer kl 20 @anon91440261?

Streamen er utsatt til 20:00

1 Like

De skulle se første del av norske talenter !

3 Likes

Kan det være de utsatte streamen grunnet konfigurasjon av den berømte stream serveren som de skal sette opp?

1 Like

Ah, Funcom streamen!?
Vel, sitter i bobilen til fjells med mobil…
Utrolig nok mer opptatt av skirennet datteren skal gå i morgen enn av Funcom .
Men pokker, det blir en spennende uke! :grinning:
Sitter musestille med mine 85k, får håpe de siste kjøpene på 3,7x og 3,15 snart viser seg å være gode kjøp.
Men ligger greit i pluss uansett.
Fortsetter dette blir det fort mye skatt neste år. Heldigvis :grinning:

2 Likes

Krise har dratt på hytta og har med en ny laptop. Men Twitch vil fader ikke virker her. “Does not support media”. hjelp!

1 Like

I samme båt. Har 107k inne. Har fortsatt troa, men nå er jeg inne med det jeg føler jeg kan. Jeg vil helst ikke ha noen dipp i forkant av launch :smile:

1 Like

Morti ,.prøv å tøm cache, kan også prøve i safe mode… funker det der er det antagelig en extension som er problemet.

Prøvd incognito mode? Eventuelt må du muligens laste ned en anne browser.

Hva slags telefon har du @anon91440261 ?

Jeg er på laptop. kan se på telefonen ja :slight_smile:
Har tatt av html5 video og får nå bilde, men ingen lyd. PC en er bra og helt ny.