Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ikke alt på stell her nei… :slight_smile:

Edit, mer:

2 Likes

Kunne du forklart? Klarer ikke lese noe fornuftig ut av det der

1 Like

De skulle vært live 19, men når de patcher nye build og tester som fy nå, så var nok ikke alt på stell tidligere idag, derav utsettelsen. Vi får håpe den timen er tilstrekkelig :slight_smile:

2 Likes

Er ikkke snart den build som skal lanseres ferdig ?

Hehe Funcom er jo gamere de også :slight_smile: Tar det på slutten, da er motivasjonen der :stuck_out_tongue:

Lirik bekreftet nettopp at han skulle faktisk spille det idag, men “Funcom were delayed or some shit” så han skal spille det på mandag.

1 Like

Jeg har fremdeles en god magefølelse for at de slipper spillet for streamere ikveld etter de er ferdig med sin egen stream. Å kjøre slik reklame helgen før release er noe de IKKE har råd til å misse unna.

1 Like

Er poenget å lure alle sammen da? Ta alle på sengen? Lirik har jo sakt det flere ganger at det blir ikke noe av før mandag, da Funcom utsatte det.

1 Like

Lirik er ikke en gud. Han er ikke enerådende når det kommer til streaming, finnes andre som kan streame også :wink:

1 Like

Ja, by all means.

Men at Funcom sin PR Avdeling holder 1.5M ute mens Ola Nordmann med 16 subs får streamet mener du?
Nei, de slipper nok alle til samtidig.

Kanskje funcom vil unngå For Honor i et par dager? Lurer på om beta for For Honor slutter på søndag.

2 Likes

Kommer ikke inn på videoene til funcom på Twitch. Noen andre som har oppdaget det samme?

De begynner ikke før om 35 min om det er det du kanskje tenker på? En time utsatt.

1 Like

Jeg tok feil. Blir ikke noen stream før Mandag.

Grov fail :confused:

1 Like

Tried to convince you :wink:

Jeg hadde avsluttet alt samarbeid med Funcom om jeg var Lirik og Ola Norman med sine 17subs hadde fått lov til å streame to dager før meg :slight_smile:

Jeg anbefaler alle til å skaffe seg en insider-konto. Så får dere se hva som rører seg under overflaten til funcom. HO er ingenting :smiley: alt er bare kos fra kosere. Kos over hele linjen :smiley:

Så er spørsmålet, hvor er din insider konto! :smiley:

har ingen, har ingen aksjer, bare popkorn

Da går du glipp av mye pupper og morro

2 Likes