Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kom ihåg :slight_smile:

Oälskat bolag med låg värdering som har ny och bra game plan, sedan kommer det nog inte bli en spikrak resa till Richeville.

Funcom är det mest spännande spelbolaget att kika på inför 2018, CONTENT IS KING!!

Robur Ny Teknik

3 Likes

+3,6% opp på dow. De som tok risken med å kjøpe i dag, ja de får antakelig godt betalt i morgen. Jeg får nøye meg med å se på :money_with_wings:

5 Likes

Kjøp på dippene og hold når fremtiden i utgangspunktet er lys. (for de med ubegrenset kapital).

Ser meget bra ut der borte ja. Tech går bra og. Spennende i morgen. Tilbake over 13 og kanskje mot 13.50 om det blir “panikk kjøping” :wink:

Nu kör vi!

6 Likes

Jeg har ikke tro på noe «back to normal» og mistenker videre fall på indexer ila kommende uker, men at det blir oppgang i morgen, det er jeg rimelig sikker på.

Ja du skulle jo legge pengene under puta en ukes tid du :joy::joy:

2 Likes

Lång intervju med Fredrik Malmberg. Funcom nämns :slight_smile:

100 miljoner dollar på 10 avsnitt är budgeten för tv-serien. Ingen liten budget alltså!!

14 Likes

Det var det jeg mente. Derfor jeg ser ann en dag til. Om det er en forsiktig positiv utvikling over flere dager, så begynner jeg å kjøpe igjen. Om det går opp i dag men fortsetter ned i morgen, så sitter jeg ute litt til.

1 Like

Förväntade mig någon form av rekyl i callen iaf men 12.85 …

At Amazon skal lage en Conan-serie til 100MUSD, burde øke verdien av spill IP-en til Conan, som Funcom eier 50% av. Så ikke noen reaksjon på det i går, men kanskje i dag?

1 Like

Er vel for langt frem i tid og påvirkningen på verdien er mildt sagt vanskelig å estimere, så er vel ikke sikkert den får så mye å si.

Ja, jeg har vært med på og sett dette før.
Anser alle høye % hopp nå som gode utganger. Men jeg er over snittet risiko avers.

Lurer på hvordan kjøpene mine i går på 7k på snitt 2,675 i Fun og 20K i AXA på 2,59 kommer til å se ut i dag.

3 Likes

Jævla bra min venn!

2 Likes

We’re still crunching and working overtime in order to get everything submitted for the Gold Build deadline. It’s just a couple of days away! Bugs are being fixed, gameplay is being tweaked and content is being added on an almost constant basis.

We’ll also working on a list of features that will be available to players at launch. While we did plan to have it ready to go out this week it looks like we’ll need to shift it back to next week instead. We need to get it translated into all languages supported in the game and translation work takes time.

Jag tycker det är smart man kör feature list nästa vecka! Då har man kanske fått ut combat system i test build för jag tänker mig att en del kommer ta det negativt då de inte lär få med allt till launch

3 Likes

Jungle og Vulcan blir ikke patchet inn før launch day faktisk. Det er litt overraskende.

@Evilfreud Jag tycker det är smart. All hype till Launch day. Det är nu vi ska tjäna pengar på nya spelare också! :slight_smile:

1 Like

Jo er enig der. ser at feature list kommer neste uke. Jaja, bare å vente litt til ;D

De har faktisk nevnt det tidligere. Det viktigste er å få inn alle spill-tekniske endringer inn mens spillet fortsatt er i EA, så de kan bli testet skikkelig. Det er litt mindre farlig med content-oppdateringer. Jeg tenker det er Funcom sin måte å balansere risk/reward på.

We’ll also working on a list of features that will be available to players at launch. While we did plan to have it ready to go out this week it looks like we’ll need to shift it back to next week instead. We need to get it translated into all languages supported in the game and translation work takes time.

Lurte på hvorfor det ikke var en lengre liste over planlagte features, men greit nok, de burde definitivt presentere dette skikkelig i alle markeder samtidig og ikke nødvendigvis “bare” i et nyhetsbrev. Det er jo faktisk en god mulighet å få opp hypen før lansering.

2 Likes