Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sitter realtid med Bloomberg😊

Fortfarande extremt dåligt tryck i aktien. Hade hoppats på en bättre rekyl när USA började tokblått. Får hoppas Funcom kan vägleda med lite nyheter. Varit tyst på spelfronten i 1.5 månad nu (PM).

1 Like

Stenger us 2% i pluss tror jeg trykket kommer, fram til des vil det svinge :man_dancing:
Enda volatilt der borte

1 Like

Tror nå ennå at vi fort kan se kurser under 12 i denne fremover. Når det først har begynt å komme en snikende nervøsitet så blir det fort volatilt fremover

1 Like

Hadde passet fint for en ny inngang for din del

2 Likes

Trur me fiiiint går over 14 igjen hvis markedet kommer seg på beina igjen :wink:

1 Like

Om börserna går ner samtidigt som inga nyheter kommer så kan den mycket väl gå ner under 12. Men bågen spänns för varje dag och ett PM i närtid eller ett lyckat Combat system kan få fart på kursen rejält. Vi vet hur fort de kan gå

3 Likes

Det hadde egentlig passet greit for meg hvis kursen holdt seg lavt lenge nok til at jeg kunne se hvor godt mottatt kampsystemet blir når det går live. En måned til under 13 kr takk? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Tror ikke den går veldig mye lenger ned om børsene snur i dag og i morgen. Men ser det an en dag til.

2 Likes

USA-børsene ser ut til å ha snudd, så da tenker jeg dagens laveste var det laveste vi vil se før lansering, og at aksjen snur opp igjen herfra. En grei måte å så satt punktum for nedgangen fra 3,30 på.

Kort sagt, jeg tror vi skal opp, men det hadde passet meg bra hvis den holdt seg lav en måned til. :wink:

5 Likes

Håper den går ned imorgen :smiley:

Kom ihåg :slight_smile:

Oälskat bolag med låg värdering som har ny och bra game plan, sedan kommer det nog inte bli en spikrak resa till Richeville.

Funcom är det mest spännande spelbolaget att kika på inför 2018, CONTENT IS KING!!

Robur Ny Teknik

3 Likes

+3,6% opp på dow. De som tok risken med å kjøpe i dag, ja de får antakelig godt betalt i morgen. Jeg får nøye meg med å se på :money_with_wings:

5 Likes

Kjøp på dippene og hold når fremtiden i utgangspunktet er lys. (for de med ubegrenset kapital).

Ser meget bra ut der borte ja. Tech går bra og. Spennende i morgen. Tilbake over 13 og kanskje mot 13.50 om det blir “panikk kjøping” :wink:

Nu kör vi!

6 Likes

Jeg har ikke tro på noe «back to normal» og mistenker videre fall på indexer ila kommende uker, men at det blir oppgang i morgen, det er jeg rimelig sikker på.

Ja du skulle jo legge pengene under puta en ukes tid du :joy::joy:

2 Likes

Lång intervju med Fredrik Malmberg. Funcom nämns :slight_smile:

100 miljoner dollar på 10 avsnitt är budgeten för tv-serien. Ingen liten budget alltså!!

14 Likes

Det var det jeg mente. Derfor jeg ser ann en dag til. Om det er en forsiktig positiv utvikling over flere dager, så begynner jeg å kjøpe igjen. Om det går opp i dag men fortsetter ned i morgen, så sitter jeg ute litt til.

1 Like