Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Skjønner, som jeg sa så holder den seg bra relativt til kursfallet, vi har ikke hatt noen større dumper. Kommer de da fylles nok selv @Alex Alex sine ordre.

Edit: Der gikk akkurat en 62k ordre…

Gyllene läge för Funcom att släppa lite goda nyheter. Då kan det bli snabbt bli trångt in när alla ska ha.

Ge oss releasedatum och trailer för Bearded-spelet samt lite pre-release hype för CE please. Drömma får man ju :wink:

1 Like

11 er gamle 2,20. Da begynner det å se fristende ut

Strikken strekkes noe voldsomt. Godt under emisjonskurs er jo tilnærmet for billig til å være sant.

Ja, men når panikken rår er enkelte villige til å komme seg ut av aksjer omtrent for enhver pris, mens de fremdeles er verdt noe (tror de). Det blir ofte fine kjøpsmuligheter av slik risiko-styring…

Köp 12.47 sälj 12.75. 6 öres spread om vi räknar innan omvänd split. Vad var meningen med denna när de bara blivit värre?

Går kursen lägre än 12 då lånar jag pengar för att finansiera köpet… :grin: man måste ställa sig i kö förre TinvesT

Nu börjar terminerna se bättre ut. Nasdaq på plus, S&P svagt minus…samma vad gäller Dow.

1 Like

Svartmaling svartmaling svartmaling, hva har det å si når kursen passerer 20kr om noen måneder. Selvfølgelig skal man prøve å få best mulig snitt, men man selger ikke nå på disse kursene!? Funcom garanterer minimum 100% opp fra nå, det har de alltid gjort :grin:

7 Likes

Och nu är samtliga amerikanska terminer på plus. Hoppas ni alla köpte aktier idag:)

USA blått och Funcom 8% minus.

1 Like

Hoppas på en bättre dag imorgon. :slightly_smiling_face:

7k nye Fun aksjer har denne dagen gitt meg. Tusen takk til de som ga bort aksjer til denne idiotiske lave kursen.
Skulle kjøpt flere men blei 20k AXA også. Er fullastet også nå i Fun og kommer til å lene meg tilbake og kose meg over oppgangen som GARANTERT kommer. :money_mouth_face:
Tok de siste på 12,59
Edit: det går fremdeles ann å få aksjer under 13…
Edit2: begynner å bli trangt under 13 nå:money_mouth_face:

7 Likes

Ble litt handel på meg også. Satser på at dette bare var et blaff, og håper i tillegg på gode nyheter utover i uker mtp. feature listen de skal komme med.

1 Like

Vel, gratulerer til dem som satt med kontanter og kondolerer til dem som solgte.

2 Likes

VIX börjar falla tillbaka också. Skönt. Hack i kurvan. Nya tag imorgon!

1 Like

DOW er i null, blir det slik vet vi jo hva morgendagen bringer.
Edit. den gokk rett opp fra 0 til 0,79 på få minutter

Vad jag ser är den plus ca 1% samt att VIX har sjunkit rejält. Toppade på 50 ca nu nere på ca 25. Sitter med realtid…

3 Likes

kjipt med NTF i dag tidlig, men fikk da kjøpt litt FUN. Satser på at dette er ca bunn i denne omgang. Panikk salg gir fine kjøpsmuligheter. :slight_smile:

her har du us index med mer i real time @Halling https://www.investing.com/indices/us-spx-500-futures
Listen til høyre der.

1 Like