Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ja, det är ju en dålig dag att sälja på så så sett har han ju rätt :wink:

1 Like

Nee, kontraindikasjon :wink:

1 Like

Bare jeg som skøyer litt. Har vært med lenge så sitter litt til. I dag er jeg bare litt irritert på meg selv som ikke solgte trading potten min i går slik jeg hadde tenkt.

1 Like

Den tror jeg du kan få solgt i morgen, ok borte i USA Nasdaq opp 1,35 sist jeg kikket.

1 Like

Andy B inne direkte!

5 Likes

Fråga: ”When is season 2 coming”

Andy B: ”soon!”

:+1:t2:

2 Likes

Fyfan vad jag hatar uttrycket Soon inom spel. Kan vara allt mellan 2 dagar och 2 år, ingen som vet. :thinking::joy:

1 Like

Secret World Legends · Hang on just a little longer - we’ll have news on upcoming story content in the coming weeks

2 Likes

Håper det ikke skjer større endringer her før åpning :wink:
image

Oroa dig inte. Det är Funcom. Precis innan öppning kommer någon dra bort och vi öppnar ungefär vid gårdagens stängning. :joy:

Ja, hvis ikke så er det mange som sitter med mye sjegg i postkassen. Var endel som solgte billig i går for å få en enda billigere inngang. På dette nivået så går ikke den planen helt opp :wink:

Rt 14,80. Føler meg ikke like dum for å ha økt her i går :+1:

5 Likes

Fikk rett du

Tycker det ser ut så nästan varje öppningi Funcom. Ofta det kan diffa 4-5%. I Sverige har ju folk blivit fällda för precis det där, att påverka jämviktspriset precis innan öppning men här är det bara att köra på tydligen :thinking:

2 Likes

Som sagt i går: Funcom bør særnoteres på Stockholmsbørsen.

Sitter og lurer på om jeg skal gå inn i Archer, Funcom eller NAS nå med den kortsiktige trade potten…

NAS har mye drit i pipen da. Om de må nedskrive bank verdiene sliter de plutselig med obligasjonslånet. Hadde styrt unna.

Med kortsiktig mentet jeg inn idag, ut i dag!

Det ble inn 181 og ut 185.

Omsetninga i Fun er for lav sålangt i dag.

Är inte detta en märklig tweet att bara slänga ut? Händer mer idag? :smiley:

5 Likes

Kan ju hoppas! :grimacing: