Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jo såklart, men grejen är ju att funcoms bransch har ingenting med dessa problem att göra. Borde stå emot mycket bättre tycker jag.

Tror sykliske aksjer holder seg best i uvær

Høyere rente gjør at aksjer er mindre attraktive. Et selskap med P/E 20 er attraktivt når renten er på 3%, men ikke attraktivt når renten er på 8%.

1 Like

Som hele presseNorge sier i plenum: Funcom er en jojo-aksje, vi er en menighet og vi leker viktig!

Alt jeg ønsker meg nå er at vi stenger over skyen. Da ser det bra ut teknisk samt fundamentalt.

1 Like

För att citera vår vän Fredrik Malmberg:

:wink:

3 Likes

Hvis atte dersom… Man lærer seg ikke trading hvis det bare blir med snakk og ingen handling. Gleder meg til jeg blir så trygg på meg selv at jeg begynner å gjennomføre planene mine også. Nå blir det bare å sitte da. :sweat_smile:

1 Like

Så og si bunn nå da.

Jeg har det fra sikre kilder her at vi aldri kom til å se 13 tallet igjen.

Hvem var det som skrudde på en robot nå?

Se sidan 41 och framåt:

Edit: Där står det om Funcom :slight_smile:

Edit 2: Står också på flera andra platser i rapporten. Generellt ganska intressant läsning!

image

4 Likes

Har du snakket med Atle?

3 Likes

Kom til tlf svareren… Atle var på do tror jeg. Dama sa iallefall ett eller annet med busy og dump.

Edit: Dette er bare dårlig humor. Håper ingen anmelder meg for ett eller annet nå.

7 Likes

image

@hakon økte giringa?

Nai, øker ikke før godt nede på 12. 0,- i giring nå .

1 Like

Det snur i USA

1 Like

Någon som vet varför orderloggen ser olika ut beroende på var jag kollar?

Det där stora köpet på 170k syns ju bara på netfonds. :thinking:

Netfonds:

26

Avanza:

E24:

weird, jeg fant det i loggen på nordnet i hvert fall

Var det en stor ordre som lå åpen der og ble tatt eller hur(var det en “skremmer” :slight_smile: ) ??

Fredrik Malmberg: «Go long» …Aksjen: «Ned 7,69%»… Meg: «Meeh» :joy:

Fortsatt en meget bra uke da. Og det var mye som gikk ned på slutten i dag.

2 Likes