Alt som normalt i Funcom ser jeg
Beklager at jeg drar strikken for langt folkens. Det bunner noe ut i at det er vel mye fokus på TA som jeg håper ikke tar vekk fokus fra verdiene som er på vei inn i selskapet, moro hvis mange får bli med på dette som mange her har troen på
Kneip 3000 på 14,70, så får vi se hvordan det går.
tok 5 k på kvisten til 15,05 La inn før dumpen. Tenkte den skulle ned mot 15 og snu. Så feil tok jeg:)
Om noen minutter/ timer kan 15 være knall. Sitter du ut uken er sjansen for god profitt stor.
For ikke å snakke om vis du tørr sitte frem til 8/5.
Var tradepotten, så bomma som vanlig med den.
Jeg måtte ha 50 stykker…
Kjøpte på denne dippen, jeg tror aksjen bare tok et steg tilbake for å ta rennafart over 16,50.
Noen som vil spamme Funcom på utvalgte kanaler og spørre når feature list kommer?
“Later this week” har de sagt, blir nog fredag skulle jag tro!
Edit: stod i dagens nyhetsbrev också såg jag nu -då skulle jag säga 30% sannolikhet för att det kommer i morgon och 70% för fredag. I fredags stream skall de diskutera det en del också
Plutselig snudde Oslo kraftig ned. Dårlig tall fra USA?
Inflasjonshopp ref E24
Det kan bli massakre igjen, men føler vi allerede har tatt den nå i dag, så sitter igjennom denne gangen
10års renta spratt til værs over dammen plutselig
Blir vel massakre på Wall Street nå… Godt krypto stiger i disse dager LTC opp 30%
Undrar vad det är som gör att folk anser att Funcom bör säljas ner med 70-80 miljoner kronor i värde på 24 timmar nu helt plötsligt.
Vansinnigt stark call igår på 15.60 på dagshögsta, och sen helt plötsligt så ska allting ner igen bara. Makes no sense.
tenker det overreagerer, inflasjons målet var vel 2% om jeg husker riktig. Fasit ble 2,1%
Pga frykt for stigende renter over dammen. Det tror jeg er litt av grunnen til nedgangen idag. Både konsumprisindeksen og produsentprisindexen som kommer imorgen vil gi en pekepinn for videre ferd på verdens børser
Jaja, jeg fylte på yttereliggere 10k på 14,53. Får den bare droppe om den vil det.
Som jeg kommenterte, alle her var positive, alt teknisk ser bra ut, alle har kjøpt. Da er det bare selgere igjen.