Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Synes dette ser helt normalt ut…,

4 Likes

Enig :slight_smile: Her er noen som har “virus” i logaritme handelen sin.
Det virker tilsynelatende godt.

2 Likes

Hopper å spretter alleveier… :wink:
Umulig å følge med. Får logge av en stund :+1:

1 Like

Ja, jeg gjør det samme. De får la seg løs, så kan vi snakkes på andre siden av 20 tallet.

3 Likes

Jinx.

Illuminati… Kan trøste oss med tidenes hypetrain i mai

Jinx? Hvis profetien stemmer, så er dette siste anledning til å kjøpe under 15-tallet før launch. :slight_smile:

2 Likes

Tror det bare er ASP som dumper igjen. Vi har sett dette mønsteret mange ganger før.

Spørsmålet er på hvilken kurs en kan ta en ny inngang på traderpotten?

Jeg begynner på 14.5
Edit: dvs 14.6 første, så prøver jeg småkjøp ned hver 30øre så får vi se hvor langt ned det går denne gangen. Snittet blir da fint

2 Likes

Da har jeg fylt på 20k aksjer til, fint det.

Du gir deg ikke du.
Jeg har ikke hverken gjort eller hatt med en eneste handel å gjøre i dag.

Man skal være litt skeptisk på et anonymt forum, men du drar det vel langt.

Hvordan kan vi få ryddet unna denne konspirasjons mistanken du har her @Paddy80 ?

1 Like

La nå Paddy få ha sin skepsis. Viktig at alle meninger og tanker får fritt spillerom
Jeg fikk masse tyn på chatten i fjor når jeg sa vi skulle ned til 3 :slight_smile:

Solgte halvparten på 15 tallet så det funket denne gangen :smile: mye ullent som skjer, og jeg tenker at når det har vært en massiv innhenting på få dager og man aner oppgang videre til 17 kroner inneværende dag, uten noe nytt, da føler jeg det er litt vel heavy. Jeg sa til Christian at jeg har ingen tro på noe over 16 før noe input fra Funcom.

Og ha bra trackrecord, som du selv omtalte deg selv for å ha ifht kursutvikling, til å spå 17 kr for å fortsette optimismen er jo isolert sett en fin måte å selge ut noen større poster…

Anonymitet på ett forum ser jeg på som utfordrende, da jeg i utgangpunktet er en godtroende person ovenfor folk generelt sett.

2 Likes

Ja, her er det ugler i mosen uansett hva jeg måtte komme med.

@paddy Jeg vil ha meg frabedt dine «persons» rettede mystiske anklager og konspirasjonsteorier.

Jeg sendte i går en Mail til juridisk avdeling på OSE, vedrørende mulig kursmanipulering i Funcom. Tror du da jeg selv sitter å driver med dette i stor skala på et formu hvor min profil er tilknyttet mine personalia?

Ta deg en bolle, mann!

5 Likes

Tidenes kjøpssignal idag. @babyrage har kjøpt :slight_smile:

4 Likes

Jeg har sette meg lei av dine oppgulp. Vi tar dette videre utenfor tråden.

Snur fokuset mitt å tenker att vi har steget 2 kr på ca en uke. 16 og oppover blåser vi lett igjennom når de virkelige nyhetene kommer.
Vi er pr nå ned 0,80 eller 0,16 øre ned, viss noen prøvde å dumpe så synes jeg de hittil har mislykkes stort.

3 Likes

@TinvesT jeg skjønner hvorfor du synes det er irriterende å bli “hengt ut” av @Paddy80 på den måten. Du kan trøste deg med at det er svært få som deler hans syn om at du prøver å manipulere forumet.

For en gangs skyld, så stemte magefølelsen min og forsåvidt @Paddy80 sin, vi skulle ned før vi skal opp. Samtidig, jeg tror ikke dippen her blir stor og det kan godt hende vi ender dagen på 17, så hadde vi alle rett. :stuck_out_tongue:

6 Likes

La oss holde oss til saken, og tro det beste om hverandre til det motsatte er bevist :slight_smile:

14 Likes

Nok er nok Christian.
Jeg har tatt dette videre, det får være grenser.

2 Likes