Den avslutter alltid sterkt
Han som handla 150k nå kan trolig innkasere 150k Nok allerede i ettermiddag =D
Stor volum som dumpes??
Dumpen er i gang igjen
Kanskje den svei?
Ikke akkurat høyt volum under 15,30
Det går i bolker som regel
Känns tyvärr som en P&D nu. trist. Får se om de finns styrka senare idag
Det har jeg aldri sagt at 13,01 er helt innafor. Trenger ikke overdrive for å være morsom heller…
Å selge til under emisjonskurs er idioti når det ikke er andre skjær i sjøen å peke til enn USA og TA.
Mine salg på 13,94-13,61 resulterte i et kjempe kjøp på 12.70, så det var en kalkulert trade - noe svært annerledes enn de som kastet kortene helt nede på 12,01 kr for så å vente til vi hadde kommet over emisjonskurs igjen før de kjøpte.
Neste dump til 14.5 straks?
Jeg prøvde kun å være morsom her, jeg vet godt at du ikke mente det sånn. Det var ingen kritikk av deg i det innlegget. Kunne bare ikke dy meg for å harsellere med det.
Det “billigste” salget mitt etter emisjonen er på 14,68*, så jeg forstår heller ikke bæret av de som solgte på under emisjonskursen på 13 kr. Jeg hadde dog ikke baller til å kjøpe, noe jeg selvfølgelig angrer på nå. Sånn går det når du er 100% lastet og børsene krakker.
EDIT:
*Gikk litt i surr med tallene, har et salg på 14,05 også, på veien opp etter emisjonen. Det var aksjer fra tradingpotten min som jeg hadde kjøpt på 12,50.
En svær blokk på 15.00 nå. Er redd den blir tung å tygge gjennom.
15 k… ikke rare blokken.
14,8 igår tung ?
Njaaaa, med nesten 500k giring så må man spare inn litt noen steder og heller realisere gevinst med snitt på 11,88
Tror ikke giring var inkl i idiotskalaen.
Meh… latterlig å dumpe nu ;( Håper den snur på slutten igjen
Men jeg er forsåvidt enig med @Irathi hadde jeg hatt null giring så hadde jeg nok heller snudd mot å laste.
Brutal omsättning nu. Högt säljtryck. Ser verkligen ut som någon stor trader ska ut.
Jeg synes dette ser helt merkelig ut…