Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Den avslutter alltid sterkt :smiley:

Han som handla 150k nå kan trolig innkasere 150k Nok allerede i ettermiddag =D

1 Like

Stor volum som dumpes??

Dumpen er i gang igjen :smile:

1 Like

Kanskje den svei?

Ikke akkurat høyt volum under 15,30 :wink:
image

1 Like

Det går i bolker som regel

Känns tyvärr som en P&D nu. trist. Får se om de finns styrka senare idag

Det har jeg aldri sagt at 13,01 er helt innafor. Trenger ikke overdrive for å være morsom heller…

Å selge til under emisjonskurs er idioti når det ikke er andre skjær i sjøen å peke til enn USA og TA.

Mine salg på 13,94-13,61 resulterte i et kjempe kjøp på 12.70, så det var en kalkulert trade - noe svært annerledes enn de som kastet kortene helt nede på 12,01 kr for så å vente til vi hadde kommet over emisjonskurs igjen før de kjøpte.

Neste dump til 14.5 straks?

1 Like

Jeg prøvde kun å være morsom her, jeg vet godt at du ikke mente det sånn. Det var ingen kritikk av deg i det innlegget. Kunne bare ikke dy meg for å harsellere med det. :slight_smile:

Det “billigste” salget mitt etter emisjonen er på 14,68*, så jeg forstår heller ikke bæret av de som solgte på under emisjonskursen på 13 kr. Jeg hadde dog ikke baller til å kjøpe, noe jeg selvfølgelig angrer på nå. Sånn går det når du er 100% lastet og børsene krakker.

EDIT:
*Gikk litt i surr med tallene, har et salg på 14,05 også, på veien opp etter emisjonen. Det var aksjer fra tradingpotten min som jeg hadde kjøpt på 12,50.

1 Like

En svær blokk på 15.00 nå. Er redd den blir tung å tygge gjennom.

15 k… ikke rare blokken.

1 Like

14,8 igår tung ?

1 Like

Njaaaa, med nesten 500k giring så må man spare inn litt noen steder og heller realisere gevinst med snitt på 11,88 :wink:

Tror ikke giring var inkl i idiotskalaen. :stuck_out_tongue:

Meh… latterlig å dumpe nu ;( Håper den snur på slutten igjen

Men jeg er forsåvidt enig med @Irathi hadde jeg hatt null giring så hadde jeg nok heller snudd mot å laste.

1 Like

Brutal omsättning nu. Högt säljtryck. Ser verkligen ut som någon stor trader ska ut.

Jeg synes dette ser helt merkelig ut…