Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Håper du får rett! :slight_smile:

2 Likes

De har ju dessutom sagt att de ska storsatsa på marknadsföring

1 Like

Ser vi rekyl i dag da?

Det kommer an på om noen skal selge store volum eller ei. Kjøpelysten er iallefall tilstede, og når våre nye svenske venner i tillegg vurderer verdi av spillaksjer på en helt annen måte enn våre norske uvenner, så er Funcom meget billig foreløpig. Det har gått store volum på høyere kurs enn nå, så om dette i tillegg er de som vurderer Funcom som billig og ikke er intetanende som bare har kastet seg på kjøp fordi det har steget, så tror jeg Funcom fortsetter å stabilisere seg på 3 og litt.

@Christian, det blir utrolig spennende å se hvilken effekt markedsføring har på Google trends, med krysslansering på “alle” plattformer.

Har jämför P/E tal på dagens kurs baserat på senaste 9 månaders resultat.

Svenska gaming bolag:
Starbreeze : P/E minus!!
THQ Nordic: P/E 103
Paradox: P/E 53

Norge:
Funcom: P/E 18.3

1 Like

32

Intresset är fortfarande stort i sverige och antalet ägare ökar :kissing:

12 Likes

dumparna fortsätter…

När stänger börsen i Norge idag? Halvdag i Sverige.

Vanlig dag idag.
https://www.avanza.se/aktier/oppettider-handelskalender.html

:smiley:

Pleier ikke Funcom å være sterk på fredagene?

Tror heller det har vært motsatt, med noen få unntak.
Edit: Jeg sjekket det nå tilbake til juli. Jeg vil si det er ca. 50/50. Røde og Blå fredager.

1 Like

Lavt volum foreløpig.

ikke noe å stresse med. Mange som laster opp og kanskje litt ekstra med fin pris :slight_smile:

1 Like

Vi har ingen negative hendelser bortsett fra at en stor aktør solgte seg ut med store poster. Slik jeg ser det snur vi opp igjen. Uten om det den store aktøren solgte er det vel lavt volum ned? Tror på en flat dag eller svakt opp i dag.

2 Likes

Ser ut som dumpingen er “ferdig”. Nå tikker det oppover, Ser også at det er overvekt av kjøpere:
image

8 Likes

Ännu en “ASP” dump på 430k den här gången

Lätt att sälja bort sig nu inför 2018.

Det är nu den stora massan börjar få upp ögonen för bolaget.

Ha is i magen :slight_smile:

3 Likes

Det er viktig for dere som eventuelt er nye i Funcom, tiden vil arbeide for oss, fint tidspunkt å øke for dere som ikke er fullastet.

4 Likes

Ta en IS :slight_smile:

3 Likes

Det er @Kronn det😀

1 Like