Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kjøper og selger er sikkert samme mann. Det er gjort så mange ganger nå at det blir ikke den ønskede effekten lenger. De store sperrene er ikke lenger like skumle :wink:

Nei, men alvorlig talt: Det er helt nissete hvordan kursen utviklet seg gjennom 2017. En salig blanding av psykologi, gråsonehandling og kurstegning utført av et fåtall storkarer.

Den tiden er heldigvis snart slutt, og jeg angrer ikke et sekund på å sitte bom stille med mine papirtapaksjer. Snart er jeg i pluss også :wink:

3 Likes

Når den sto i nesten 6 så trudde folk at CE skulle selge 2-5 mill kopiar i 2017

3 Likes

Hvorfor i alle dager ville man kjøpe sin egen post? (det er ikke lovlig heller)

Selvfølgelig han kan jo ha ønsket å flytte aksjene fra en konto til en annen, men da skal han teknisk sett selge de til andre enn seg selv og kjøpe andres aksjer.

Hvis ikke mer - 5+ millioner solgte var også “realistisk” mtp. salgstakten de første ukene. En litt annen sak er hvor langt ned aksjen ble presset, til tross for at det fundamentale var- og er solid - med en heftig oppside.

2 Likes

Vi vet jo at det er flere (ihvertfall 1) som sitter med aksjer i flere firmaer og kjører kursen slik han vil. Legger inn sperrer og sitter å plukker under. Så kjører han igjennom og skaper ett rally. Deretter kommer dumpen…
Vi er begge enige i at dette ikke er lov, men at det er blitt (eller blir) gjort i Funcom kan jeg garantere deg.

3 Likes

Svaret är nog som ovanstående författare skriver, psykologi i kombination med Funcoms brokiga förlutna.

Men nu är det Funcom 2.0 - och Söte Bror köper glatt upp aktier från de släktingar i väst som ännu inte värderar Funcom i förhållande till övriga aktörer i branschen.

6 Likes

Takk til :sweden:

swedenattack

16 Likes

Er ikke overbevist før den er over 15,7 :stuck_out_tongue: Kommer sikkert en dipp igjen haha

Ca 110k aksjer opp til 15,70

Gøy å se at salgsviljen er liten :slight_smile:

1 Like

Kanskje vi skal opp mot /over rundt 17 før kvartalsrapporten?

Hvis salgsviljen forblir så liten, skulle man nesten tro det - 89 % kjøp på ASK.

1 Like

Hadde vært gøy og beholdt reisningen for en gangs skyld… :joy:

1 Like

flyttat

All in FUNCOM ! :smiley:

5 Likes

Haha, tanken är ju lockande!

Nu jäklar!!

18 Likes
3 Likes

https://www.countdown2zero.com/