@antzzo - du må mobilisere svenske armeen til dumpforsøket som trolig finner sted i løpet av dagen, eller på morgenkvisten i morgen
Vet ikke jeg, men jeg synes det ser ut som en bergenser som posjonerer ut litt aksjer før rapport? tripp trapp ned 30 øre pr dump?!
Eller skaper han usikkerhet for å få mer?
Just presis.
Heldigvis er det både volum og brukbar kjøpsvilje.
Hvor mange Avanza eier har vi nå?
776 - holdt seg stabilt på det nivået siste par ukene
Hopper å spretter alle veier nå…
Er det han som lurer nå så skal iallefall vi innom 16.10 ish, 15.80 ish, som @christian var det vel nevnte i går så kunne vi kanskje få en liten tur nedom 15 tallet før det virkelig smeller?!
Det må jo ha kostet litt å få den opp til kr 17 så bra det ikke er for mange kjøper mellom 16-17 er mindre attraktivt å selg da
Jeg tenkte på 15 blank ish, men ser på det som mer sannsynlig at det er fordi Q-tallene er dårlige, ikke på spekulasjon om at de er dårlige. Det krever forresten nesten av hegnar gjør sitt.
Bare så det er sagt, på 15 blank kjøper jeg tilbake det jeg solgte på 16,65, så jeg anbefaler ingen å selge der for å si det sånn.
Indeed. Men, kan være han merker det koster mer enn det smaker å kjøre ned kursen - og avlyser operasjon “dump-pre-Q4/sell-on-News”.
Det er sant og på sikt er det bare kortvarig støy, Men tradisjonelt har det vært humpete rundt rapporter, men tradisjonelt har det også vært lite kroner i kassa.
Legge kjøp på 16.1x og 15.8x
Hadde 17som limit før Q4… synes den gikk for fort og for tidlig…alt ble ikke solgt da☺. Får se om vi kommer inn nede på 15 et sted i morgen.
Ellers får jeg vel bidra til å ta ut 17 igjen om det skulle overraske og gå motsatt vei av hva jeg tror i morgen.
Tror ikke ASP solgte nedover. Det var jo ikke noe dump? Noen kjøpte stort på 17, så er det gradvis i mindre poster blitt solgt nedover…
Bra volum på 17 ja:
Fikk du bare solgt 80 k på 17 ?
Har vi önskemål här? Då hoppas jag på positiv Q4 och vi öppnar vid 18 imorgon…
Nei. Bare tradepotten + litt og ikke på 17. La meg litt under limit.
Glöm inte EFN börslunch kl 11.45. Gaming special med Carl Armfelt. Får vi se om Funcom nämns