Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ola Dunk as we speak:

11 Likes

Ligger dette ute som podcast noen plass?

Solgte ut trading potten på “stop loss”. Kjøpte tilbake alt 10 øre billigere…
Tror vi skal oppover igjen innen kort tid når ASP har tømt seg…

Kommer her: https://www.efn.se/lista?categories=borslunch

1 Like

Dagens kursfall er rasjonell og helt klart en reaksjon på at vi bare scorer 8/10.

Billig priset er det værste du kan være!

12 Likes

Neste nå 15,7x?

Ville tilstander i ordreboka, og det eneste som er sikkert er at det presses noe voldsomt nedover. Det flashes volum på salg, som fjernes hundredeler etter nedsalg nivået under. Det som er kjedelig med handlingen til ASP - folk vet at det skal dumpes enda mer, så det er bare å trekke kjøp og ta imot lenger ned.

@Hakon, husker du den lille utvekslingen vår på chatten i går? Den gikk som følger:

h3nk1: Blir kinkig å dumpe med spill-reveal få timer etter rapporten :+1:
Hakon: Ville du blitt overrasket? :wink:
h3nk1: Nei, forventer ikke noe annet :smiling_imp:

1 Like

Du rakker ned på TA. Men hva er det du holder på med nå?

3 Likes

The 16 is stronk in this one :stuck_out_tongue:

IkkeTA iallefall, men systematisk kjøp ned med aksjene jeg solgte slik at jeg får best mulig snitt på kjøpene. Jeg aner ikke hvor det snur, derfor spred på kun ca 30 øre. Totalen blir uansett bra når det snur, selv om jeg ikke treffer med alt på bunnen, så god er jeg ikke.

Det er jo TA du driver på med. Det er jo en grunn til at du bare har spread på 30 øre. :slight_smile:

3 Likes

Ta och lyssna på Carl igen :slight_smile: det är så här vi svenskar ser på Funcom.

Har du en link? :slight_smile:

1 Like

@Christian

5 Likes

Funcom får jo faktisk den neste beste vurderingen(beste er THQ med 9) av alle sammen :sunglasses:

7 Likes

Nytt spel blir offentliggjort i morgen folkens. Ingen grunn til å selge i dag, tenk fremover😃

1 Like

Kanskje en hybridvariant :slight_smile:

1 Like

Vad är det Funcom behöver? Jo man behöver en tung investerare som håller dem i tyglarna. Armfelt är ju jävligt tydlig med att kommunikation är viktig. Tro mig, när det tagit drygt 9% av bolaget så kommer han ligga på ledningen. De har fått en ny chans och det vet man om. Content är viktigt. Spel på konsol och pc är mycket bra och där har vi Funcom. Jag som jobbar inom kapitalförvaltning och väldigt nära förvaltare vet att de bästa förvaltarna har benkoll på bolagen de investerar i. Man vill ha tydlighet och närhet till management. Armfelt har det med Funcom. Kommunikation är A & O. Röda siffror i Q4? Absolut. Men håller man sig till gameplan som man sagt så kommer detta bli så överjäkla bra. Hittills så levererar man så the only way is up.

15 Likes

12313212312