Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jeg er katta nederst til venstre :cat:

3 Likes

du likte min twitter kommentar :heart_eyes:

Starbreeze fikk bare en 6’er

1 Like

Carl pratar om lönsamhet och tillväxt.

2016:
Revenue : 7,16 musd
Result: - 3.18 musd

2017 Q1-Q3
Revenue: 20.1 musd
Result: 7.85 musd.

Ganska lätt att förstå vad Carl menar med tillväxt.

Dagens kursfall har ikke noe med Funcoms fundamentale forhold å gjøre.
Kursen har for vane å gå ned på rapporter, ofte også på news.

Rasjonelt, tja, om det skjer 9 av 10 ganger, så hvorfor ikke benytte seg av muligheten? Bommer man 1 gang, men treffer 9 så er jo det greit. Det er jo ikke sånn at man ikke hadde fått tak i aksjer på 17+ dersom man bommet grovt i dag.

Jeg hadde ikke vært like sikker på det dersom den ikke gikk 8% i går. Det var også en faktor.
Det pleier også å være et lite signal når alle hausser som værst. Spesielt sånne poster som “du må være idiot om du selger nå” “ikke få høydeskrekk” .

Når det er sagt så tror jeg det blir travlere og travlere med inngang igjen, og jeg tror bunnen blir høyere en den var forige uke.(1 krone+) Jeg legger meg på kjøp litt høyere en det jeg tror blir bunn.

1 Like

Det var sarkasme :slight_smile:

1 Like

Skjønte det, men det er flere her som virker særdeles overrasket :slightly_smiling_face:
Jeg ville bare minne om at det er dette som er normalen.

1 Like

Har du logget når jeg spiller world of warcraft ??

tank spam?!!112123131224

Sluttet med WoW :slight_smile:

ASP kan vel ikke ha mye igjen nå?? Maks en 500K (bare for å kunne dunke med, ned på 15 imorgen? :smiley: )

Sitter & tänker på om jag ska in med mer eller vänta till i morgon förmiddag… decisions, decisions :thinking:

4 Likes

Du er ikke eneste som lurer på det…

1 Like

Tror kanskje de som dumpet hadde håpet den skulle lengre ned, 16 virker sterk, får se om den går ned eller opp ila slutten… er som oftest da det er action :smiley:

Valget står i mellom “slåsskampen” mellom ett halvdårlig Q4 og lansering av ett nytt spill i morgen.
Hva blir mest vektlagt, okt-nov-des i fjor eller , nytt combat system. Eventuelle nye opplysninger om fremtidige samarbeids avtaler osv.
Jeg heller mot att investorene velger å lene seg fremover. Dette fordi de neste 2,5-3 mnd i Funcom , vil bli en periode med stor sannsynlighet for flere gode nyheter fra Funcom.

1 Like
6 Likes

Ja, ligger en del i det du säger… Kan fort bli en order nu på eftermiddagen :slight_smile:

Jeg tør så vidt se på… Jeg holder :nerd_face:

Ser ut som vi siger oppover igjen
Eller ikke

Skal du først kjøpe spill aksjer så er det lurt å selge før ny spill lansering og kjøpe etter…

IRONI

1 Like