User acquisition push around new content <- UA på SWL. spännande.
Snakker vi bull ? Er på jobb og får ikke lest nå
Denne presentasjonen virker mindre som en vanlig kvartalspresentasjon og mer som et salgsprospekt…
Gleder meg. Elsker co-op shooters
SWL tjener ikke bra nok til at North Carolina kontoret kan jobbe med det, og fokus er flyttet til et nytt prosjekt er det jeg leser. Kommer nok til å bli endel skuffa fans, men er ikke noe å gjøre med det.
Dette er jo bare gode nyheter, pluss BD spill imorgen! Kanskje kursen en sjelden gang etter rapport vil gå opp imorgen?
Kanskje kursen trenger et salgsprospekt?
Det står da vitterlig ikke noe om det i rapporten?
Nå har de ansatt en del der borte og skal enda ha fler ser jeg, så det er langt fra sikkert de slipper ballen helt. Baserer du dette på sliden du la ved?
Vi får ingen info i 2018. Da snakker vi mest sannsynlig sent 2019 launch? Det blir lenge å vente… CE mai 18, Mutant høst 18, neste spill høst 19?
Alltså det börjar gå upp för mig att CE har alla möjligheter i världen att sälja helt galet bra.
THIS
Local partnerships in China, Japan, and Korea have been or are in the process of being established to support the PR, marketing, community, and distribution efforts in those regions
• The game will be available in 12 languages worldwide, on PC, Xbox One and PlayStation 4, both digitally and on retail
De slipper Sesong 2 rett om hjørnet, iallefall. Går det bra vil de holde på staff. Nye prosjektet krever en god del nyansettelser som de selv skriver.
Tusen takk
3.2 miljoner USD och då var CE under polish phase utan knappt någon rea och inget nytt material för SWL… oh my god när marknadsföringen drar igång för CE <3
De kommer satsa hårt på expansioner och DLC med.
Ja, hvorfor ikke prøve noe nytt når ingenting annet funker
Jeg tror de har fått forskudd fra koch
de tror inte jag. De hade Funcom skrivit annars
PR/Marketing initiatives and campaigns are being prepared and will
be initiated closer to the launch date for maximum impact
• Retail distribution with Koch Media continues to go as planned
• Koch Media will do a marketing spend for the retail version of the
game
Funcom lägger bra med pengar på Bearded projektet. Lär få fin % på det
Det var nok skrevet litt vel på spissen. Funcom kommer ikke til å slippe ballen helt. De støtter jo t.o.m. AO som de startet utviklingen av i forrige årtusen.
Det hadde vært riktigere å skrive at hovedfokus neppe vil være SWL for USA-kontoret.
Snakke meg om BULL, selv ikke jeg hadde forventet en så pass juicy rapport.
Positiv rapport + spill reveal = mega dump i morgen, gjengen er jo helt på bærtur.
På tide med en x2 vurdering.
Speciellt trevligt är det att dom har så pass låg cost, hela organisationen känns väldigt slimmad och de har full koll på kostnaderna.
Låg cost plus miljonförsäljning av CE och god försäljning av Bearded-spelet =