Ser meget bra ut der!
Vilt bra trailer da. Digger musikken og stemningen!
“From a team including former designers of HITMAN and PAYDAY comes Mutant Year Zero: Road to Eden, a tactical adventure game that combines the turn-based combat of XCOM with a real-time stealth and exploration of a post-human world reclaimed by nature… and Mutants.
” BOOM
Funcom will be showing off the first ever live gameplay at GDC 2018 in San Francisco in March. Demos will be held behind closed doors at the Moscone Center showfloor. Those interested in checking out the game and meeting with the developers can get in touch with Funcom to set up an appointment.
Jeg fikk hvertfall lyst å spille spillet
Jeg også.
Er primært gamer, og dette pirret, så det må jo være et bra tegn
nu ska det slaktas…
Mens gamerne ser en annen vei og jubler så dasser noen kursen…
Det er ingame screenshots på Steam i hvert fall.
Gøyal trailer, spillet ser kult ut. Synd det ikke var noe gameplay footage.
Ingen release dato, tipper det betyr sent 2018, så vi får nok ikke noe positiv effekt på kursen pga dette på en stund.
Massiv sell on Q4 og Sell on News var varslet og er like sant som TA er. Men nå kommer rekylen kjappere en før
Ligger gameplay bilder på steam.
Det trenger det absolutt ikke bety - jeg tipper launch Q2/3.
Med sent mener jeg overgangen Q3/Q4. Tipper September, med 2 mnd utsettelse OM noe uforutsett skulle intreffe.
•Spillet slippes på ALLE plattformer som betyr 3x+ inntektspotensial - OVERRASKENDE POSITIVT
•Spillet ser ut som en AAA-tittel - POSITIVT
•Spillet kannibaliserer en sjanger med VELDIG FÅ konkurrenter - POSITIVT
•Ingen release-date, og ingen gameplay-video - LITT SYND.
Om det finnes masse ingame gameplay tipper jeg tidlig Q3. Om det er meningen med Launch i Q2 tror jeg vi ville fått en dato? Vi har jo hatt CE datoen lenge, og den er midt i Q2.
JEg sa for noen uker siden at jeg tippet høstlansering. Det tror jeg fortsatt. Og det er ingen dum ting. MAX fokus på CE nå. Så Mer fokus på Mutant.
Og jeg står for det jeg sa i morges. Om kursen holder seg på 16 tallet i dag er det MEGET sterkt og for meg overraskende.
Vi har vel ikke hatt blå dag på Q slipp/news på så lenge jeg kan huske…
Er det svenskene som tar for seg og bryter opp mønsteret?