Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kreftene som rår ønsker ny ørkenvandring frem mot CE-launch. Det kan godt hende inntreffer, gitt at release-dato på BD-spillet ikke er neste uke. Men, skal nå bli interessant å se. Tror det blir dyrt å holde kursen nede de neste månedene.

1 Like

Ja, så det her. Mulig det kommer noen game play drypp, for å holde koken. Håper så.
Men jeg må si jeg er overrasket over at dette ikke var med iom at vi skal være nærme lansering. Ut i fra det de har uttalt.

In och följ !

1 Like

Annen forklaring finnes ikke.

Du store så forfriskende det er at psykologien som har infisert aksjen er i ferd med å snu. Det tok sin tid - men nå ser vi det i praksis. ASP dumper, og klarer ikke utløse skrellene han har lyktes med hver gang tidligere.

Takk til :sweden:

De vet å finne gode gamingaksjer og prise dem der etter. OSE og Ola Dunk fått tøve nok med Funcom nå.

3 Likes

16 sprack

ASP er jo snart tom. Han må ha “hjelp” av andre for å kjøre kursen ned nå…

De viser litt gameplay, du må bare scrolle litt ned https://www.mutantyearzero.com/#4

3 Likes

Jepp - og det er heldigvis færre som “hjelper” ham nå enn tidligere.

Men allikevel skal vi tydeligvis ende blodrødt i dag :roll_eyes:

Utrolig hvor enkelt det er for de med litt muskler å definere hva “markedet” mener om både Q4 og det nye spillet.

For alt jeg vet skal vi ned til 12-13 kroner igjen innen mai - i mellomtiden får vi se hva 200-algoen på syre ønsker å stelle i stand. Den selger ned og setter sperrer på veien. Vi har sett samme aktør gjøre det samme hundre ganger før. Vet ikke om jeg gidder å benevne vedkommende med navn lenger.

Har en fornemmelse av at han elsker all oppmerksomheten.

Ja, känns lite typiskt funcom… Väntar med att fylla på -känns lite väl risky. Men sitter bra på den högen aktier jag redan har :slight_smile:

Og til dere som PLUTSELIG ble negative. Ta dere en kaffe og ro ned

2 Likes

Det verste er at aksjen nesten ikke har gått noe og så skal det dumpes eller kjøres “sell on news”. Greitt på aksjer som har gått betydelig men på en 10-15% stigning blir det bare tull.

Funcom skal bare opp på sikt.

Samtidig håper jeg alle ser absurditeten i at kursen skal gruses i kjølvannet av en overraskende god Q4-rapport, et CE som bare ser mer og mer lovende ut og annonseringen av et AAA-looking spill på samtlige jævla plattformer i inneværende år.

Blir liksom litt for dumt.

@antzzo - dere får hoste opp en litt mindre grådig og oppmerksomhetssyk svensk utgave av ASP.

Min plot twist om at den skulle gå motsatt vei kicket inn =(

Typisk funcom dette. Det skjer HVER gang.

Är det någon som på riktigt blev besviken över gårdagens q4 plus dagens spelsläpp?

Då kanske man ska se över sina förväntningar och kolla om dom är realistiska. Hade man förväntat sig att Q4 skulle gå 30musd plus och att detta spelet skulle vara någon PUBG-killer eller?

Som så många gånger förr i Funcom, förstår ingenting alls. :upside_down_face:

Det er typisk utnyttelse av psykologien av en- eller et fåtall aktører med litt kroner på bok. Så lenge ingen utfordrer herjingen kan de jo vinne hver gang. De får lov til å definere hva “markedet” mener om aksjen.

Var da skikkelig kul den videoen da, hva sier dere gamere?

Hegnar senere:

Funcom med nytt spill, kursen raser, forventningene var for høye

Traderne var nok kjempefornøyde 15% avkastning på mindre enn en uke, veldig lite risk. De bryr seg ikke om det fundamentale. :wink:

1 Like

Likte både teaseren med musikken og det vi fikk sett av bilder… Gleder meg til å teste det ut og se hvordan det er :smiley: