Det er ingen aksje som har en større trading saueflokk enn Funcom så slik går nu dagene
Noen andre som la merke til at anden la ned igjen skinkeboksen da svinet stirra på han?
E24 skriver om nyheten:
Hoppas nästan alla svenskarna hoppar av och ger upp.
Det spelar liksom ingen roll hur bolaget presterar i den här aktien
Man får lära sig tålamod…
Og så? Dette ser virkelig bra ut, gøy å være Funcom aksjonær for tiden, og i årene som konmer!
Tror det blir en hyggelig reise😊
Hadde en svenske med muskler ytt motstand mot mannen bak algoen som selger ned kursen med etterfølgende 2 sperrer - én rett over sanntid, og én 4-5 knepp høyere - så hadde vi sluppet mer av dette tullet…
Og kursfallet forsterkes til de grader av traderne her inne som merker seg at “motstanden på 16,70 var jammen sterk” og selger villig ned kursen på lag med nevnte figur ovenfor. Mao. sørger de for at han tjener ekstra mye penger.
Er intet galt med det - men det er nå en gang frustrerende å se nøyaktig samme dans gjenta seg hver bidige gang.
Aksjemuskelbryting?
Ny OL-gren?
Som @h3nk1 sier er det desverre en eller veldig få personer som får lov til å definere hvordan markedet tar i mot nyheter. I hvert fall på kort sikt.
Tappa 1 NOK på en timma i kurs. Något är väldigt skevt med denna handeln
urealisert tap på 50k på nykjøpet i går, whoop whoop
Ja må le av det tinvest skrev. Jises. Ja her skal det selges gitt.
Det er forklart ovenfor - nedsalg med algo, med sperrer på veien. Dette har vi sett 100 ganger, og traderne her inne forsterker suksessen til krabaten som står bak.
Hver korsvei håper jeg og en del andre at det skal bli siste gang. Vi venter fortsatt forgjeves. Denne gangen skjedde det altså etter overraskende bra Q4 og annonsering av nytt, lovende spill på samtlige plattformer i inneværende år. Det sier egentlig alt du trenger å vite om tilstanden til aksjen.
Det eneste som kan få idiotien til å opphøre er at en annen storfisk - den være seg norsk eller svensk - tar aksjene fra hendene til vår venn som går ut og inn av topp-20 listen som * sett inn navn på lag i Allsvenskan som rykker opp og ned hver jævla sesong her *
hur mycket har dumpats sedan lunch?
Tror fortsatt på en sluttspurt
Takk til svensken (?) som pirket i sperrene, slik at ikke turte å la de bli stående.
Hahahaha
Skjønner meg ikke på de som selger nå. Q4 og News er ferdig. Denne skal opp nå.
42 børsdager til CE launch og kursen skal være over 40. Vi skal altså opp ca 0.6 i snitt pr børsdag fremover. Begrenset antall aksjer til salgs, stadig færre til oss nordmenn pga økende svensk interesse.
ASP skal inn igjen han også. Her må man passe på så ikke toget går. Man tjener jo next to nothing på å trade nå, sammenliknet med hva man kan gå glipp av.
Det tar en spesiell type mindset å dumpe aksjer etter det siste døgnets begivenheter.
ADVARSEL:
Dette er ekstremt malapropos, men jeg synes det er litt interessant å drive med slektsforskning.
I dag fant jeg ut at dette er min grand-grand-grand-grand-grand-grand-grand-grand-grand-onkel (eller noe sånt):
https://nbl.snl.no/Henrik_Müller
Noen som kjenner igjen typen?
Allerede meldt deg inn til Stockwatch