Er du skuffet over presentasjonen i går?
- Ja
- Nei
- Den var nøytral
0 stemmegivere
Trading er lov og morro…
Men ikke handle dere helt bort heller @TinvesT
Tipper 2x dagens kurs i mai.
Tror ikke markedet/media helt forstår at Funcom omsatte for 190 millioner uten at de kom med noen ferdige produkter på noen plattformer. I år kommer de med minst 2 på flere plattformer+ nytt innhold til SWL.
Tipper omsetningen i 2018 blir 1 milliard minst…
Så du har pantsatt bestemoren din da eller?
Solgte i forbannelse i dag.
Jeg skal finne ny inngang når jeg har fått kjølt meg ned.
Men en ting er sikkert, det er på tide å ta av silkehanskene og kjøre all out iskald swing trading i denne aksjen. Når det ser som best ut, selg og det med begge hendene.
Vurderer sterkt å slutte med aktiv deltakelse på TI også. Blir bare rot og misforståelser.
Kjøre ASP junior, enkelte er enda sikre på at det er meg.
Setter pris på TA-en din her, og satser jo på at du kanskje kan få noe ut av vår også?
Her må det ha skjedd noe i dag @TinvesT som jeg ikke har fått med meg. Synes tonen har vært go her i det siste?
Neida, ikke noe mer enn vanlig. Kurs utviklingsmessig fornærmet antakelig
Nei, hun er død!
Fint å se kursen holder seg såpass bra.
Må ikke blande business og følelser. You win some, you lose some. Har jo inntrykk av at dere på TI TA trader ganske aktivt… er sikkert mange som irriterer seg grønne når dere selger også?
Chin up. Vi er fortsatt i + på en dag som historisk sett burde vært 10% ned. Kanskje brytes 16.70 til uka! De som har solgt skal inn igjen oppå alle de nye svenskene som har fått inn Mutant med morsmelka.
Holde seg? Startgropa på en fin tid dette nå :)At noen prøver å få denne ned nå er tøft gjort. Svenskene kommer til å øke på bra nå fremover “Jag trodde englarna fanns bara bara i himmelen…”
Om ASP eller likesinnet skulle være ute med en del fra i går, så skal han sikkert inn igjen, da er vi plutselig på 19-20
Fader guttær. Jeg ser for meg både 40 og 50 kroner i løpet av de neste 18 mndene. Dette blir stort. Funcom har gjort ett scoop med BL tror jeg.
Lykke til
94% svarer de er fornøyd med gårsdagen, dvs tilnærmet alle. Bare å kjøpe gutter og jenter
Jag råkade klicka fel, är supernöjd med gårdagen! Inte “skuffet”
Kondolerer
Det var trist, kondolerer.
Om da alle er happy med hva Funcom leverer så er det bare å sitte videre? Jeg er sikker på at her inne med fundamental fokus har en bra slump aksjer som betyr en del i den store sammenhengen. Om folk sitter med sine aksjer så blir det vanskelig for de kortsiktige å gjøre sine stunts da de er avhengige av å lure folk til å selge for å rett i sine spådommer. Eller er det lurt å prøve å bli med på lureri når alt ser bra ut? Kjøpte noe på 16.5 i dag, var det dumt nå? ja! dumt om noen mnd? Nei! Har igjen 20% som kan puttes inn lavere, vi får se. For meg så skal Funcom prises høyere, ellers ville jeg jo ikke kjøpt i dag? ️