Oppgang på bra volum
Historisk dag med blå kurs etter rapport?!?
Bull!
Q4 dump - check.
Sell on news - check.
Blodrød kurs - che… HVAFAEN???
Haha ni kan säga vad ni vill men jag har 98% i Funcom aktier. Det blir grymt bra resa upp hela 2018 och säkert vidare…
Nå som Funcom har hentet inn mer penger, hva tror dere blir neste samarbeid/oppkjøp? Er ikke langt unna.
The main objective with the net proceeds of approximately NOK 88.4 million from the Private Placement is to fund additional game partnership and publishing opportunities.
Jeg har en liten knapp på RTG draugen eller svalbard spillet ds
Det håper jeg virkelig, men Red Thread Games tjener gode penger på egen hånd, så vet ikke om det er aktuelt. Kan jo selvfølgelig være de får være publisher der.
Bytt avatar igjen!!!
Vilka finns det som utför aktieanalyser i Norge? Här har vi ju Redeye bland annat, men finns det några som skulle passa att göra en analys av funcom? Investtech?
Känns som det är lite det som saknas för att gemene man ska få upp ögonen? Det finns annat än fisk, olja och biotech på Oslobörsen!
Redeye vore fint men efter senaste kaoset med analysfirmor osv så vill ju inte funcom betala för analyser längre om jag förstår det rätt. Väldigt tråkigt.
I sjekket med Redeye om investorer kunne betale for analyse. Det kunne man ikke kun selskapet selv
Ah synd. Men finns det några fler ställen man kan fråga efter kanske?
hvis nok betalende kunder i f.eks Pareto etterlyser det så kaskje?
Kanskje men tviler
Eg fikk ikke lyst å spise skinke
Holdt på å le meg ihjel når den scenen kom.
Men fra spøkelse til revolver: Traileren hinter om et spill med spennende atmosfære og rik lore/karakter historie. Det lille jeg har sett av gameplay virker jo kjempe lovende. Ser ut som at det er veldig 3D orientert og at det er mye detaljer på brettene. Det eneste som må bekreftes for min del er combatsystemet. Hvis de får det bra til så kan dette bli en bra inntekt for Funcom. Som vi har diskutert tidligere har det vært få titler i denne sjangeren; og selv om det kanskje er en nisje-sjanger så kan man uansett se tilbake på tidligere titler og se hvordan det gikk med dem.
Fallout 1. Ja, du vet. Spillet som ga grunnlag for hele Fallout universet og alle etterkommerne.
Commandos. Alle husker commandos. Alle spilte commandos! Folk spiller fortsatt Commandos!
XCOM serien. Major success. Need not say more.
Havner vi et sted i nærheten av disse så blir det himmel både for gamere og investorer
Har en sterk mistanke om oppkjøp av hele Funcom i 2018 av svensker som ser verdien, og potensialet i et fremoverlent selskap med selvtilit og kreativ stab. Dette vil bli et røverkjøp, takket være dumme nordmenn som trader ører, fremfor å være med på en mulig reise som kan bli noe som vil bli sett tilbake på som; hvorfor så jeg ikke dette komme av hele børsnorge. Vi har oss selv å takke.
Hilsen long fra kr 1.20
Forstår ikke hvordan det skal skje når Jebsen alene kan blokkere kjøpet. Eller tenker du på han som en dum nordmann?
Den tiden Funcom var avhengig av Lego spill, oh how the tides(tables?) have turned
LMO holdt jo på å kjøre Funcom på ræva. Tenk om de hadde startet på CE da