Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Ny idé! Lego Sandbox game :joy:

No kiddie games from Funcom! :stuck_out_tongue:

Tror ikke det er tilfeldig at det ble et Conan spill med Rui bak rattet, han nevnte jo at han fikk ansvaret for AoC i sin tid. :slight_smile:

1 Like

Ja det er imponerende det han har fått til, da AoC kom ut gikk jeg vel på ungdomsskolen :joy:
Grunnen til at jeg startet å spille AoC var fordi en kompis hadde anbefalt meg, han sa at Funcom var et selskap som lagde bra spill… Hadde verken interesse eller kapital til å kjøpe aksjer på den tiden så det ble gaming istedet

Tenker at Jebsen kommer til å selge seg ut før eller siden, da er det kanskje mer interessant å snakke om et oppkjøp i fremtiden, gitt at prosjektene de har nå og fremtidige prosjekter blir en suksess

Spillte AoC selv, en Bear Shaman på Crom. Digget kampsystemet, men syntes det ble litt firkanta etterhvert. Det de har laget i CE nå ser ut til å være en skikkelig kul variant av det med mye mer kontroll til spilleren. :slight_smile:

2 Likes

Synes også at AoC var nice, men personlig klarte det aldri å vippe av WoW fra tronen for min del… Har brukt altfor maaaaange timer på WoW… men det var greit å variere og veksle mellom flere spill :stuck_out_tongue:

1 Like

90% her :joy: Har ståltro

Hmmm…
Bröt mitt semesterlöfte att inte involvera mig i mina aktieinnehav men med en tung post i FC var jag ju tvungen att följa med dessa dagar.
Tycker så här:

1. Nya bearded spelet ser sjukt nice ut.
  2. Rapporten var bättre än väntat även om den för mig inte var så viktig.
  3. Idag är jag än mer övertygad om att FC kommer bli mitt näst bästa innehav 2018.
    Så.
    Kommer roddas om lite i portföljen framöver och en ökning i FC är nu solklar.
    Antzzo, detta är faktiskt bättre än vi först trodde.
    Lite komisk handel dock men man har ju sett det förr.
    Fundamenta kommer snart att visa vägen så tar alla trejds med en kall Singha.
13 Likes

Hva blir ditt beste innehav? :slight_smile:

1. Amazon
  2. Funcom
  3. Stillfront
  4. Tencent holdings
5 Likes

Härligt och höra från dig igen! Hoppas du har det gött i Asien. Här i Småland är det en apokalyptisk kyla med minus 20-25 grader i kylan.

Håller med. Rapporten var fantastisk och spelet ser grymt ut. Fått väldigt stor uppmärksamhet. Man får vara glad att man kan tanka på dessa nivåer när inte ni norrmän verkar ha gått ut grundskolans matematikklass 1+1 ännu :slight_smile:

9 Likes

Det hele bunner nok i nordmenns griskhet. Faen vil ha mer osv :fu:idioti

1 Like

Då börjar vi med blockfest igen

Svarer @TinvesT her på småprat.
Tror ikke på nyhets tørke, ny combat kommer ut av testlive, Stor oppdatering til X-Box i mars. Her har det jo ikke vært oppdateringer på lang tid?

1 Like

Den første oppdateringen som kommer til xbox vil ikke ha det nye kampsystemet. Jeg tipper det kommer av at de vil kjøre det noen uker på PC først. Det kan mao være at vi først ser det nye kampsystemet på xbox i april. Jeg tror at oppdateringen til CE med det nye kampsystemet virkelig kan blåse liv i CE, om ikke annet håper jeg reviews blir bedre. :slight_smile:

1 Like

Neste oppdatering på Xbox er jo oppdatering 32. Som man har ventet på en stund. Patch notes for denne er jo også Public :wink:

Kampsystemet går nok ikke live før 1.0 på Xbox.

Det hadde vært idiotisk hvis lot være å teste kampsystemet i EA på konsoll før release. Galskap spør du meg. Funcom har gjort omtrent alt de kan for å redusere risiko, så jeg er 100% overbevist om at kampsystemet kommer til xbox før lansering.

3 Likes

Du tror ikke testing på PC holder?

Absolutt ikke! Med kampsystemet så følger en 100% revamp av AI-en og masse endringer når det kommer til animasjoner osv osv. De kunne like godt kalt Conan med det nye kampsystemet for Conan 2. :slight_smile:

3 Likes

Testade nya kampsystemet på PC igår, det är ett helt nytt spel jämfört med första gången jag spelade det. Så jag är beredd att hålla med! :slight_smile:

1 Like