882 st AVA ägare nu. Ökning med 80 ST igår
Nei bare på PC holder ikke , det viste lanseringen oss i august oss. Dukket opp en HAUG med nye utfordringer i forhold til PC. Er ingen ekspert på dette men PC og X-Box er nok ganske like men allikevel forskjellige.
Titter og ser på dette spillet som får en massiv respons… En av de beste trailerene jeg har sett ihvertfall. Tror ikke denne aksjen vil være så lenge til under radaren.
Same way every time. Up, and then down …
Denna gång kommer vi se en långvarig uppgång (med några dippar under resans gång men då köper man mer). Kom ihåg att jag alltid har rätt. Alltid.
MYZ är inget litet indie-spel som just blivit green-lit på Steam.
I och med gårdagens trailer så är det tydligt att MYZ är en större produktion som enligt mig har potential att sälja hundratusentals exemplar under 2018.
Lägg därefter till CE - som bevisat sig hos spelarna och är en HELT annan produkt idag än vid EA-launch.
Som jag ser det är det inte orealistiskt att Funcom säljer >2 miljoner CE + MYZ under 2018. Lägg till expansioner/DLC till ovan.
2019, har man som plan från företagets sida att släppa FLER spel (TBA) - det blir med andra ord en snöbollseffekt från 2019, där man har försäljning från CE + MYZ + expansioner + fler spel/produktioner.
Funcom förtjänar helt enkelt högre multiplar. Faller allt väl ut är kurser >40 NOK fullt realistiska i år.
Det är dags att börja tänka tiokronor istället för korvören.
Vilka är med på resonemanget ovan?
Helt med på ditt resonemang! MYZ överraskade mig positivt och verkar vara ett väldigt innehållsrikt spel. Lansering till alla plattformar (utan evaluering av lansering på PC) säger mig att BL och FUN är ganska trygga på kvaliteten på spelet.
Spelet överträffade alla förväntningar jag hade satt mig och jag tror absolut det har möjlighet att sälja i den storleksordningen du skriver
MYZ overrasket meg veldig positivt da jeg ikke hadde så mye kjennskap til Mutant IPen fra før, og er nok en del i verden som deler det samme synet. Jeg er meget bull til prosjektet og tror på 1 mill+ solgte
Må huske at vi fremdeles ligger godt over den gamle 3,- i kurs. 15,6 =3,12
Enda ikke helt avklimatisert🙂
Noen som hvet hvilken Asiatisk partner Funcom har fått… ? Navnet på denne bedriften ?
Ja, helt sant! Ingen grunn til panikk!
3+ er plattformen til raketten!
Kan vi avslutte i pluss i dag
Köpte 10k till snittkurs 15,54 idag. Kunde säkert kommit in lägre, men känner mig oavsett nöjd med inträdet
Kort veg opp. Tok ganske godt imot nedover. I think so.
Kanskje ikke i dag, men iallfall i morgen!
Rarere ting har skjedd…
Det kriges nå, RT 15.80
HMMM. 15,87
Havner vi i pluss i dag også?
Tipper vi snart får melding om innsidekjøp.