Spillet må være bra, enten det er SP eller MP.
Salgstallene vil ikke lide om det er SP only eller MP only.
Ser egentlig ikke helt problemet
Selv om det virker som en kul sak om det var coop.
Spillet må være bra, enten det er SP eller MP.
Salgstallene vil ikke lide om det er SP only eller MP only.
Ser egentlig ikke helt problemet
Selv om det virker som en kul sak om det var coop.
Det er mye vanskeligere å lykkes med et pvp spill, men betalingen er desto bedre. De har gått for en sjanger uten mest konkurranse, men som er greit populær.
Men skitsamma, BÅDE singleplayer och multiplayer-spel säljer om dem är bra. Känns helt orelevant att whina om att det är SP-only i en funcom-tråd.
Funcoms uppgift är att sälja spel. Ett spel som är bra säljer oavsett om det är MP eller SP. Punkt.
Som sagt, ikke gamer jeg, men har registrert at folk nå blir betalt for å spille dataspill og at det sendes på norske tv-kanaler til og med (beats me ). Da spiller de vel ikke single player og det ville jeg anta gir en indikasjon på hvor de største pengene er.
Jeg synes forøvrig MYZ ser kult ut og med litt humor. Mye bedre enn CE ser ut for min del. Tror det blir bra
Jag är helt med dig Jag är varken för eller emot SP/MP. Jag vet att ett bra spel säljer oavsett.
Det som uansett er uten tvil nå er:
Konseptet og traileren fenger som bare faen. Bare se på tallene og sammenlign med alt annet. Disse meritterte svenske utviklerne har brukt årevis på dette - det er deres drømmeprosjekt. Fortsatt er det slik at den typen kreativitet og kjærlighet til prosjektet smitter publikum gjennom teasere. Og her tror jeg Funcom har truffet en aldri så liten gullfugl.
Én ting er spredningen og ekstremt bra mottakelse så langt. Det andre er at det prosjektet og spillet føles bra.
MYZ føles riktig. Og man skal ikke undervurdere akkurat det.
Det bør være mulig å utveksle på et saklig nivå, uten sarkasme og spydighet i innleggene. Eggplanter og annet lavmål.
Diskuterar gärna det på en saklig nivå, oberoende på om man äger aktier i funcom eller inte, vilket många här INTE gör.
En saklig nivå är att komma med fakta.
Sedan bör man komma ihåg att många spel har både single player eller multiplayer. Därför är det ännu svårare att estimera en trend.
Kika t.ex. på Kingdom come: Deliverance. Många höjer SP till skyarna, men har även MP. Varit ute i 2 veckor. 560k owners.
Det har ingen hensikt å bry deg om hva folk eier overhodet. Du vet ikke noe om det og det har ingenting å si. Hvis du ikke liker innspillene så drit i dem. Argumenters verdi er helt uavhengig av hva noen har i porteføljen sin og du kan ikke diktere hva som kan diskuteres her og ikke. Argumenter i mot som du vil, men hvis du blir sur av andres synspunkter på Funcom så ville jeg vurdert å vekte ned innehavet ditt.
Håller med om att jag in med en för sarkastisk nivå. Sorry. Jag är inte för tung i detta bolaget. Jag bryter diskussionen här. Som du säger. man ska inte mata i onödan.
Helt klart, ber om ursäkt om dina vänner inte spelar Battlefront. Men att skriva “Nu blir det rent TA för pengarna.” för att du ser svaghet i kursen och sen komma in och baissa spelet i denna tråd så får du räkna med lite mothugg.
Dette må faktisk være en av de dummere diskusjonene som har vært her inne og det er tydelig at flere av dem som deltar ikke har peiling på gaming markedet.
Esport = sinsykt med penger. Men der ligger studioer og utgivere med 100x Funcom sine ressurser og styrer skuta. Mao funcom bør ikke prøve seg.
SP spill med god story er mangelvare omdagen, fordi dette er dyrt å tidkrevende å lage.
MP spill er good bang for buck for et studio.
Begge deler selger mye om de er bra, det sier salgstallene.
Da tror jeg du misforstod diskusjonen som du dro opp for nå argumenterer du for ting som ingen har sagt noe i mot…
Nå starta jo diskusjonen med en påstand om at det var fryktelig drit at det kun var SP fordi dette selge dårlig.
Så nevnte du dataspill på TVen ( esports).
Hehehe… jag spelade bara en gång MP och det var Duke Nukem 3D med min kompis via 14.4 modem då var det tider… annars bara SP som gäller för mig om jag spelar… och säker det är måååånga som spelar SP och kommer att spela MYZ som ser grymt ut
Mange høykompetente på gaming her inne som @antzzo og @Evilfreud.
Hvis man kaster seg inn må man tåle direkte tilbakemeldinger hvis man kommer med betraktninger som ikke holder vann.
Men alltids kjekt å utøve korreks på en mest mulig konstruktiv måte
Hender jeg smeller til også.
Jeg har jo bare 6000timer med spilling på steamkontoen så føler jeg er kvalifisert å komme med en mening.