Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Vad är meningen med att upprepa samma inlägg från igår?

Det er ett forsøk på en spøk fra min side. Jeg er tungt inne og selger ikke en eneste aksje.
Meningen var bare å fremheve ett av mange, totalt meningsløse innlegg på HO fremsatt av en fra baissegjengen.
Edit:
Trengen vel ikke å være blodig alvor alt som blir postet her inne . Litt morro må vi jo kunne unne oss.

11 Likes

Jeg liker Hektar sine kommentarer jeg :rofl:

Hva sa Hektar?

@Evilfreud tror noe i denne retningen: :nauseated_face::face_vomiting::nauseated_face::nauseated_face::face_vomiting::face_vomiting::nauseated_face:

1 Like

Nei bare synes at det er smått imponerende at han klarer å provosere samtlige HO skribenter, og at hans nyttårsforsett fortsatt er intakt :stuck_out_tongue:

1 Like

Synd med det - han har egentlig mye kunnskap å komme med. Bare synd at den forsvinner i et fascinerende og utpreget personlig Funcom-vendetta, samt Norges trolig største talent i å innta offer-rollen :man_farmer:

1 Like

Ja, jeg har personlig aldri hatt noe imot han, men ser jo åssen han holder på og herjer… :joy:

Vem bromsar?

Litt moro må vi jo kunne unne oss
:grinning::grin:

1 Like

Nå har eg trua på denne aksjen, føler på at me er svært nerme ein reprising. Svenskene er ihvertfall på.

1 Like

Er vel trolig at investorer blir mere positive etter investor møtene?

Som er blitt nevnt her flere ganger ang det argumentet der nå, så er fortsatt tidenes største spill titler gjennom tidene eksklusivt Singel Player.
F.eks Elder Scrolls serien, Half life serien, Fallout serien etc etc, Witcher serien osv osv.

• De fleste turnbased spill er Singel Player (ELLER spilles “best” i Singel Player modus).
    F.eks Fallout 1, Heroes III, Civ serien, Settler serien, XCOM serien osv osv.

Jeg tenker, ut i fra slik du sier det, at du kanskje har dyppet temperaturmålerne din i et miljø som har favorisert MP spill og at det kanskje ikke har gitt deg helt nøyaktig temperatur?

Jeg kan ellers være enig med at MP er svært viktig for tiden; men da gjelder det sjangre som er mer målrettet mot nådagens ungdommer. Battlefield, Call Of Duty, Overwatch, LoL, CS, Fortnite, PUBG, WoW, Destiny and so on…

1 Like

Ja, jeg har skjønt at det er svært delt akkurat rundt dette med SP / MP
Nå har disse gamerne god kjennskap til hele gaming sektoren og hva som rører seg, men etter alt å dømme, fikk jeg nok et noe skjevt bilde av markedspotensialet.
Sånn sett en god diskusjon. Synstest det var viktig å få dette opp på bordet.

Enten jeg er fullastet eller ser etter ny inngang tar jeg heller opp diskusjonen rundt usikkerhets / potensielt negative momenter her en å få svar på dette av markedet.

Vi kan ikke bare fokusere på alt som er positivt og lukke øynene for det andre.
Det ligger en vesentlig mer verdi og troverdighet her. Min mening.

Tar man denne diskusjonen som eksempel, så er all eventuell tvil til salgspotensialet til Mutant som SinglePlayer spill tatt bort, også i 2018 og videre.

Jeg heller enda til at MP er å foretrekke, men dette tror jeg kommer om spillet viser seg verdig.

Ja takk begge deler…

6 Likes

Potensialet til Mutant som et singleplayerspill er nok lavere enn som et sp+mp, men risikoen er mindre. Hva potensialet er tror jeg vi kan få en pekepinn på etter GDC når mer info blir sluppet via pressen.

3 Likes

“idag ska vi inte gå upp mer”

2 Likes

@antzzo - spoke too soon der! RT 16.16 :wink:

5 Likes

Yes miss Sofie! :joy:

Er det nå det er party?

Allt åts upp. Boom