joggesko på…
500k aktier på 1 minut hahahaha
Självklart, men man är numer så härdad och van med hur Funcom brukar handlas så därav min bild.
Kjøpte tilbake trader-aksjene mine, så får vi se nå. Volumet nå er relativt overbevisende
Solgt på 16,65, kjøpt tilbake på 16,07. Tror jeg burde gjøre som @Paddy80 og @Morti når jeg trader i et papir jeg har troen på, og bare kjøpe på forhåndsbestemte punkter. Hadde lett kunnet kjøpt på 15,60 i stedet.
Eg og
Det skulle tas en liste i dag?
Den här ser ju fortsatt bra ut.
Det er PAS / ASP algoen som herjer i dag også. Kjenner den igjen på overvekten av 200-poster.
Gött. Då kan vi alla logga ut och hoppas på en bättre dag i morgon istället.
Really?
Spesielt opplegg, 16 kroner er absolutt ett sted man skal selge, eller kanskje selge til seg selv?
Kan mycket väl varit ASP som velat försöka få ner den senaste dagarna men misslyckades kapitalt och köper in sig igen.
Just presis - det er ASP-tilbakekjøp vi ser i dag. Synd han får tilbake så godt som alle aksjene på 16-blank.
Jepp. Slik jeg leser algoen, så kjøper den størst mulig poster og selger ned med minst mulig volum - for så å gjenta. Og flust av 200-handler har vært det mest gjenkjennelige ved handelen hans tidligere.
Hadde ikke vært så sikker hadde vi ikke sett nøyaktig samme mønster 100-vis av ganger før transaksjonene ble anonyme.
Ok, for det er ikke 200-aksjers-handlene som har fått kursen opp i dag, som det hørtes ut som på det første innlegget ditt. Bare en enkel misforståelse mao.
Omsättningen dog rejält
Bra! Holde seg her 2-3% opp. dag for dag.
Fyker den opp 8% igjen er det for tidlig! Da selger jeg igjen =D
Nei pokker jeg forandret mening i dag, synes det ser så bra ut att jeg sitter allikevel.
HallingINSIDER13t2
Innlegg av: Niky (04.03.18 17:58 ), lest 152 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom - pumper ut spill på side 10 og 234 plass
Funcom kan handles for under 8 kr i juli.
Pokker viste ikke att det sto så dårlig til, trodde vi skulle andre veien jeg. Ikke ned mot null!
Blir å selge alle aksjene mine i morgen, håper ivertfall jeg får rundt 10kr for dem. Pokker det kommer alltid noe negativ info når man venter på noe som skal være bra.