Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

joggesko på…

1 Like

500k aktier på 1 minut hahahaha

1 Like

Självklart, men man är numer så härdad och van med hur Funcom brukar handlas så därav min bild. :smiley:

1 Like

Kjøpte tilbake trader-aksjene mine, så får vi se nå. Volumet nå er relativt overbevisende :stuck_out_tongue:

Solgt på 16,65, kjøpt tilbake på 16,07. Tror jeg burde gjøre som @Paddy80 og @Morti når jeg trader i et papir jeg har troen på, og bare kjøpe på forhåndsbestemte punkter. Hadde lett kunnet kjøpt på 15,60 i stedet. :stuck_out_tongue:

8 Likes

Eg og :slight_smile:

1 Like

Det skulle tas en liste i dag?

Sitter det någon och leker just nu? Hoppas det är en “riktig” uppgång vi ser.

Är det en sån?

1 Like

image

5 Likes

2 Likes

51

Den här ser ju fortsatt bra ut.

1 Like

Det er PAS / ASP algoen som herjer i dag også. Kjenner den igjen på overvekten av 200-poster.

1 Like

Gött. Då kan vi alla logga ut och hoppas på en bättre dag i morgon istället. :joy:

2 Likes

Really? :stuck_out_tongue:
image

3 Likes

Spesielt opplegg, 16 kroner er absolutt ett sted man skal selge, eller kanskje selge til seg selv?

1 Like

Kan mycket väl varit ASP som velat försöka få ner den senaste dagarna men misslyckades kapitalt och köper in sig igen.

2 Likes

Just presis - det er ASP-tilbakekjøp vi ser i dag. Synd han får tilbake så godt som alle aksjene på 16-blank.

Jepp. Slik jeg leser algoen, så kjøper den størst mulig poster og selger ned med minst mulig volum - for så å gjenta. Og flust av 200-handler har vært det mest gjenkjennelige ved handelen hans tidligere.

Hadde ikke vært så sikker hadde vi ikke sett nøyaktig samme mønster 100-vis av ganger før transaksjonene ble anonyme.

Ok, for det er ikke 200-aksjers-handlene som har fått kursen opp i dag, som det hørtes ut som på det første innlegget ditt. Bare en enkel misforståelse mao. :wink:

2 Likes

Omsättningen dog rejält :smiley:

1 Like

Bra! Holde seg her 2-3% opp. dag for dag.

Fyker den opp 8% igjen er det for tidlig! Da selger jeg igjen =D

1 Like

Nei pokker jeg forandret mening i dag, synes det ser så bra ut att jeg sitter allikevel. :wink:

HallingINSIDER13t2
Innlegg av: Niky (04.03.18 17:58 ), lest 152 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom - pumper ut spill på side 10 og 234 plass
Funcom kan handles for under 8 kr i juli.

Pokker viste ikke att det sto så dårlig til, trodde vi skulle andre veien jeg. Ikke ned mot null!
Blir å selge alle aksjene mine i morgen, håper ivertfall jeg får rundt 10kr for dem. Pokker det kommer alltid noe negativ info når man venter på noe som skal være bra.

3 Likes