Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Jo men det er bare fordi de skal ha presseembargo. Dvs at alle medier skal slippe nyheten samtidig.

1 Like

OK, takk for info!

Det hadde vært kostelig hvis de de neste par ukene kjører full hype og launch direkte etterpå. Da blir det tomt for joggesko i butikkene :slight_smile:

De har tidligere uttalt eksplisitt at “reveal / info will be done shortly before launch to maximize impact”.

Hva tenker dere andre? Kan vi ta Funcom på ordet og forvente launch innen relativt kort tid?

2 Likes

Om Funcom klarer det… så blir jeg imponert. For jeg har spådd launch til høsten. Samtidig vet vi jo at Red Dead kommer til høsten og det vil jo spise ALLE SP RPG folk… Og FredM har jo sagt han har spilt det… Den som lever får se ;D

1 Like

Tolkar tweeten som att mutant kommer efter Conan

6 Likes

Tolker det mer som at Joel ikke får gjøre NOE annet før Conan er lansert :=)

10 Likes

Blir jo spennende å få noe news fra q4 investormøte som skal være på tirsdag og.

6 Likes

Og om det kjem nokre større aktørar, her eller i sverige :slight_smile:

2 Likes

Cooperative shooting og Conan?

jeg har ikke spesielt tro på at Funcom gjør en coop shooter med Conan, selv om marvel har dratt Conan inn i nåtiden før.

https://goo.gl/images/giErMk

Jeg tror heller at coop shooter spillet er basert på mutant.

3 Likes

Jag hoppas på ett spel baserat på klassiska “Siege of the Citadel” från 1993 :slight_smile:

Det är coop med lag beståendes av Doomtroopers mot the Dark Legion.

4 Likes

Och bara så alla är med

Mutant Chronicles är mer sci-fi / techno punk.

MYZ är mer post apocalyptic setting

Innlegg av: Niky (04.03.18 17:58 ), lest 152 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom - pumper ut spill på side 10 og 234 plass
Funcom kan handles for under 8 kr i juli.

Pokker viste ikke att det sto så dårlig til, trodde vi skulle andre veien jeg. Ikke ned mot null!
Blir å selge alle aksjene mine i morgen, håper ivertfall jeg får rundt 10kr for dem. Pokker det kommer alltid noe negativ info når man venter på noe som skal være bra.

1 Like

HAHA, beste fyren det der :smiley:

Vilken köpsida!

Vilken post på 16 kroner :slight_smile:

Bra omsetning hittil i dag og opp 1%

EDIT: opp 2% :stuck_out_tongue:

4 Likes
2 Likes

Det er lite motstand oppover mellom her og 17 kr hvis den først er på vei opp.

1 Like

Hvergang Funcom går litt oppover så trenger det jo ikke være pga noe “lugubert” .
Kan jo rett og slett ha noe med att noen har våknet og klarer å se LITT frem i tid og derfor posisjonerer seg for oppgangen som GARANTERT kommer.

1 Like