Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Twitch Stream :smiley:?

18-20, flest fra TI men også noen eksterne jeg antar er forvaltere / private investorer.

1 Like

TI-gjengen be like

rt 16.90. Er møtet ferdig nå eller hva? Jeg ser for meg at alle som har traderen på mobilen har kjøpt nå, mens de uten febrilsk leter etter nærmeste nettkafe hehe

2 Likes

Full rulle her! Jeg rekker garantert ikke flyet. God stemning

19 Likes

Rui kjører sin konservative linje som vanlig, så lite innsideinformasjon så langt :wink:

Må få et møte med CFO, så spør du om han tror CE selger mer enn 1 million kopier i 2018 og så tar du bilde av ansiktet hans med kanskje 100 bilder i sekundet. Så kan alle se det i slow motion etterpå :wink:

15 Likes

Ja han lekker som ei sil. Hadde ikke turt å betrodd meg til han om jeg hadde hatt ett sidesprang :joy::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 Likes

17,09 :rocket:

1 Like

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/03/To-kjoepsanbefalinger-en-salgsanbefaling

Invesstech kjører anbefaling. Sammen med Strøm.

HA HA HA HA HA (lo høyt!:joy:)

Edit: Rt 17,09 og -0,45%, nær nå😊

6 Likes

Er du her? Hvem er du? Si hei før du stikker da :smiley:

Solgte meg ut på 16,99.
Har på følelsen av at det kanskje ikke var så lurt, likevel…

Høydeskrekk er farlig! :smiley:

4 Likes

Da klarte du nok å selge før oppgangen startet for alvor, håper du ikke solgte alt.
Selv forventer jeg minimum26-28kr før 1/5, men den kan like gott gå til 35.

3 Likes

Jeg har to sverd, men bare ett jeg bruker i kamp. Jeg er mørk, men blondiner og Rødhetter elsker meg. Jeg blør i kamp, men mine fiender blør mer. Hvem er jeg?

2 Likes

20 next! :smiley:

Ser vi en högre Öres ticket efter 20 nok?

100k på kjøp på 7,13 :rocket:

Nja verkar vara lite svårt att bestämma ticksizen.

"All securities covered by MiFID II shall use predefined ticksize tables."

Finns en tabell här men den var rätt jobbig att kolla på.
https://www.emissions-euets.com/tick-size-regime

Kanske finns bättre källor iofs.