Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Dagens quiz

• Rekker Evilfr3ud flyet hjem! Boarding stsrter 1 time etter at han løp fra Funcom sitt kontor
    • Selvsagt, han er jo rene Marathon løperen
    • Hell no!

0 stemmegivere

Trevligt att träffa er idag! Jag var tvungen att springa iväg till en annan avtale, men det var helt klart bra möte! :grinning::+1:t2:

9 Likes

Var noen få blådresser på møtet - to av de kom sammen, og var Beringer Finance (hvis jeg forstod riktig - https://www.beringerfinance.com/deals/). De satt gjennom hele maratonmøtet og fulgte nøye med. De tok til og med seg hver sin “Conan Exiles” tskjorte :wink:

Og så var de én til jeg ikke fikk med meg hvor kom fra. Syntes han sa noe a la “Middlesborough” når han hilste på Ole (COO). Men finner dårlig med treff på Google for hva det kan være. Han virket heller ikke like oppmerksom som de to eldre herrene fra Beringer.

5 Likes

Var ett bra møte ja, her er flere bilder:

25 Likes

Ingen gruppe bilde av dere og rui!?? :smile:

1 Like

Tusen takk for at dere informere :smiley::+1:

3 Likes

Suckers som trodde jeg ikke rakk det! Freudern vi snakker om her! De holdt tilogmed igjen flytoget sånn at jeg kom ombord! Hjelper med cheatmode og fasttrack også!

Mekker en oppsummeringsråd fra møte så fort jeg får satt meg ned

25 Likes

Det er jo han som likner på Per Sandberg ffs. Sønnen hans fb0412a0587a1c7c07c31bb6dde224752fe2aa22_1_690x920

5 Likes

fu

:kissing_heart:

10 Likes

Det ble dessverre litt travelt siden @Evilfreud måtte rekke flyet…

1 Like

Dere hadde jo laaaaaang tid før møte starta :smiley: ingen grunn til å skylde på meg

2 Likes

Ja men da var det jo omvisning og Rui og Stian måtte i tillegg ta imot de andre investorene (ikke TI)…

Jeg hadde det litt travelt selv også så jeg glemte hele bildet…:blush:

2 Likes

Var det andre enn TI også?:open_mouth:
Var Trygve der?:joy:

1 Like

VAr to turtlenecks fra vestkanten (håper ikke de er her) + noen analytikere og to tre til

2 Likes

JEG hadde (også) turtleneck :joy:

4 Likes

når er Stockholm møtet?

1 Like

Day after tomorrow altså torsdag

2 Likes

fin veke Mao:)

2 Likes

Du driter i å se på Rui, han er jo 100% stoneface, du bare ser på Stian :smiley:

… Stian var en happy camper, og det er han som har kontroll på økonomien. Bare sjekk sist kvartalspresentasjon, så skjønner dere hva jeg mener. :stuck_out_tongue:

7 Likes

Tycker det är intressant hur spel IPn kan vara så starkt knytna till geografi. Capcoms megasuccé Monster Hunter: World har sålt ca 7,5m totalt (digital+retail), varav Japan PS4 retail står för ca 25 % med nästan 2m ex.

Sier litt om potensialet på PS

3 Likes