Hva mellom 1/5 og fullrelease 8/5? Regner du med at den skal falle i den uka?
Da er det hypen og galskapen som bestemmer hvor høyt det går.
Hehe, ja. PAS har sluppet ut bikkjene nå (ref. kommentaren nettopp i TA-tråden).
Men fra spøk til alvor - det ville vært GANSKE typisk at PAS (med Karl Oscar som første mann) starter litt hype, skrur på algoene, akummulerer, før de til slutt slipper en hårete analyse.
Just saying.
Og analysen vil måtte bli hårete. For vi her inne vet best av alle hvor stor oppsiden er i det øyeblikket Funcom lykkes brukbart i 2018 (noe det meste skulle tilsi gitt alt vi vet) og deretter prises som peers. Takk til
Her må nødvendigvis PAS (og andre) snart komme på banen. Multiplene er for gode. Selv om de hater Funcom, så elsker de penger mer.
Ellers kan alltids Stian ta en telefon til denne Misund, som mener norske selskaper er priset vel høyt og skal brenne 20 mrd:
Flyttet til teknisk
For de som ikke hadde anledning til å delta:
http://cdn.funcom.com/investor/2018/4Q17%20Investor%20meetings%20NOR.pdf
Det er egentlig bare en omskrevet Q4 rapport. Det kommer sansynligvis en oppsummering av Q&A fra både Oslo og Stockholm etterhvert.
Blanding av Stalker og Borderlands? Det høres ut som en fresh ide.
Forutsetter at det er Mutant er IPen de snakker om.
Gavepakke
Er det ikke SWL S2 og GDC snart?
Triggerne kommer èn etter èn
Hmm, kanskje jeg ikke traff så galt likevel?
Så er spørsmålet: Hvilken kurs kan man håpe å få kjøpt seg inn igjen på?
And he is back…
Husker jeg for kort tid siden bare var glad vi etablerte oss over 16.5kr (gamle 3.3kr spøkelse). Så alt i alt er jeg fortsatt glad og rimelig sikker på å nå målet om 20kr. Mtp mitt mål er det greit at ikke det nås for fort. Håper det brytes rundt 8.mai og går til 30kr. Men alt over 20kr er supert.
Tror du burde tatt muligheten når vi akkurat duppet ned til 16,65.
Edit: rettet til 16,80
16.80
brukar vel ofte å være 3 dump totalt?