Takk for deling @antzzo, selv om innholdet var
Precis det jag menar. Amtörjournalistik.
Takk for nyttig deling. Bra med en objektiv og nøktern analyse som peker på både positive og negative momenter. Det er viktig å ta med seg i disse tider.
Tenker at dette er lurt å huske på, men tror som @Alex at combat er jokeren.
Jeg tenker vel at det går helt fint å vurdere artikkelens momenter hver for seg og tillegge dem den vekt man selv finner fornuftig, men hvilke fakta er det for eksempel du sikter til?
Ändå intressant att se hur de gör sin bedömning, kan inte anklagas för att vara bull iaf . Tack för delning!
Skal en analyse ha relevans så må dne ha med all fakta. Går ikke ann å analysere et selskap når du unnlater flere av inntektene dems. Er jo rimelig tydelig at dette er en amatør som prøver å skrive børsstoff uten å helt vite hva han driver med. Ekstra dumt når han ikke benyttet snledningen til å besøke funcom
Ikke uenig i at alle fakta bør med, men hvilke er det du sikter til som ikke er der?
Hvor mye finner du om swl der? Han nevner st de ikke har jevn inntekstrøm som er feil. Han bruker et tall på antall mutantvisninger som er 1/4 av det funcom selv bruker. Han nevner ingenting om fremtidige publishing deals som funcom selv har guidet med. Og han nevner heller ingenting om forskuddt fra asia som funcom selv har mevnt
Enig i at swl og Asia burde/kunne vært omtalt og vurdert.
Det er vel en grunn for at Svenskene investerer i Funcom om dagen? Eller er de helt kokko?
Edit: Tror nok de Svenske investorene gjør mer undersøkelser om selskaper de investerer i enn som så!
De verdsatte Starbreeze til 7 milliarder, så man kan jo begynne å lure?
… ok, jeg hadde faktisk aksjer når de nådde 7 milliarder, men det var den siste tolvtedelen og jeg solgte.
Noen vil alltid være kjøpt og betalt…
hvorfor investere i SB nå (bortsett fra release-hype senere?)
fordi den er ganske bomba, men kan nok bli mer bomba ;D
ja historisk sett er den jo ganske lavt priset, meeeen hva er fornuftig prising? Har markedet bare korrigert seg, eller står det litt på hvordan det går med release?
Det er helt klart høy risiko i SB og de har bommet på en god del ting etter suksessen med PD2. I mine øyne er RAID er den største tabben til SB. Spillet virket uferdig ved release og itillegg klarer de å sette en alt for høy pris. Kjøp av valhalla har også potensial til å ligge høyt oppe på tabbelisten men der vet jeg for lite om hva de tar med seg videre. VR er jeg fremdeles skeptisk til men regner med at vi får litt mer info om potensialet i Q1 presentasjonen.
Selv om det viktigste for SB er at OTWD gjør det greit så har de jo også en del ting på gang som publisher. Hvis man f.eks sammenligner Mutant med det som SB har på gang som publisher så vil jeg si at både Psychonauts 2 og System Shock 3 ligger flere hakk over. Det første Psychonautsspillet(fra 2005) har f.eks 2.3mill owners på steam og System Shock 2 ( fra 1999 ) har 823k.
Hei folkens.
Ønsker å si ifra at jeg spiller på en testlive servertil Conan. Det er ca 75aktive testere der.
Neste patchen funcom kommer med nå er det helt nytt combat system(kamp system) som har vært den største flaskehalsen i spillet i senere tid.
De har lagt til bonuser til hver attributt du legger til iht til hvert våpen. Dette gjør spillet utrolig spennende og et variert kampsystem der du kan bruke spyd,øks,bue,krossbue,sverd,skjold. Du kan nå også sparke motstanderen og bruke skjoldet aktivt. Du kan nå også velge dine egne roller, feks tank(en som tåler mye og skal ta skaden de andre gjør)
Du har nå også comboer og light og heavy attack med hvert våpen. Animasjonene ser utrolig realistiske og tøffe ut!
Har selv prøvd kampsystemet å må si jeg er mektig imponert. Du har nå muligheten til å bruke alle våpen, og det er blitt sinnsykt spennende.
Har ellers vært en aktiv gamer i 10år, og har 1500timer bak beltet i conan.
Denne oppdateringen vil folk elske!
Høres bra ut det der @Toreey. Hvordan vil du klassifisere kampsystemet i conan contra andre spill ala conan?
Hvordan vil du si balansen mellom de ulike våpnene er. En tidlig test jeg så var pil og bue det som uten problemer kunne stå seg mot alle typer npc og monstre, men allt annet gjorde det til en utfordring. Er bare redd for at det ender opp med at alle går rundt med pil og bue.
Hade hellre velat höra en objektiv diskussion om Conans nya Combat system är bättre än The Ark och Rust combat system. För de är dom vi “tävlar” mot och vill “sno” spelare ifrån
Ser vel 20 tallet i dag da