Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det blir litt vanskelig å sammenligne mtp i rust bruker de pistoler og i ark bruker de også pistoler. Når det gjelder sverd i ark vs sverd i conan eller andre nærkamp våpen, så er conan mye, MYE bedre nå.

Det kan ikke sammenlignes, for det er blitt så utrolig mye bedre. Det nye conan har komt med er ikke bare comboene og de nye kule animasjonene, men d så gjør d spesielt er jo light og heavy, block, Dodge og å spenne motstanderen vekk. Og det kuleste av alt er de nye attributtene. Legger du feks av 20 poeng i vitality gjør det at characteren din tåler varme å kulde. Legger du av 10 poeng i agility, gjør d at du kan springe 50% lenger. Det er forskjellige bonuser ved 10,20,30,40,50 poeng. Legger du av 50 poeng i vitality tåler characteren din 20% mer og tar ikke skade av poison osv.

Det gjør kampsystemet så utrolig variert , og det vil feks bli bra med en i clanen som kan gå først og tåle mye, så andre angriper han.

Det er sant at bue er bra, men du skal treffe meg o når jeg springer sikk sakk, og kommer personen i nærområder med baser og fjell så blir han slaktet, men likevel kan jeg fint drepe en kar på en combo uten bue.

5 Likes

Jeg spiller mye rust og jeg synst ikke egentlig ikke det kan sammenlignes med Conan annet at det man kan bygge hus osv. rust kan du bare plukke opp et våpen og skyte, du trenger ikke noe særlig skills for pvp.(fps med overlevelse) Combat system til CE er mye mer avansert, du må heile tiden tenke på stamina din samt sette opp combo for å gjøre mest skade. Ark har jeg ikke testet så vet ikke helt hvordan det fungerer der

2 Likes

Jeg kan bare si at patchen vil bli utrolig godt mottatt. Det kan jeg si uten en eneste tvil. Det er blitt rått, jeg er blitt overrasket over at de har finpusset og fått det til så perfekt… veldig overrasket

9 Likes

20kr før kl 12 :stuck_out_tongue:

Dina ord låter väldigt betryggande måste jag säga. Fan vad kul att dom fått till det såpass bra :slight_smile:

1 Like

Hva er status på ASP for tiden?

Hvem bryr seg?

3 Likes

Bra timet spørmål😂

Nå skal jeg ikke si at det blir magisk og at alle begynner å spille igjen og at kursen fyker til 50, men jeg kan si med 99% sikkerhet at det trengtes, . at det er rått, og at det vil bli meget godt mottat

3 Likes

Hvor mye ble dumpa?

Noen som har rt? Ser ut til at Sbanken er nede eller treg…

DNB er også nede.

RT 18.89 topp 19,7 lav 18.61
Har S-banken selv

1 Like

18,95 Går fort opp og ned!

1 Like

Rt 18.95

1 Like

2 Likes

Kom der, var utålmodig :blush:

Ble dumpa vel 350k. Ble tatt godt imot rundt fredagens close.

1 Like

Er det buy on friday dump on mondaY? :stuck_out_tongue:

Alt han dumper spises av svenskene, hva er problemet?

1 Like