Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

ASP er long, slapp av gutta :upside_down_face:

2 Likes

Da kom Pullback. Men på Stort volum. Hva sier @babyrage ?

Noen som ikke var long som dumpet i dag iallefall.

http://www.capitalcube.com/blog/index.php/funcom-nv-undervalued-relative-to-peers-but-dont-ignore-the-other-factors/

1 Like

Hörde jag undervärderad?

1 Like

Det er også mitt inntrykk etter å ha sjekket interessen og tilbakemeldingene på twitter, steam og youtube, twitch. Her får funcom et produkt som er best i melee combat og bygging i sjangeren og det er en av hovedgrunnene til at jeg er så positiv til releasen av CE som nærmer seg.

4 Likes
5 Likes

Dere må lære er å ha tålamod. En timme inn på dagen, mye kan skje. Det gir ingenting å se på kurs utviklingen dagligen.

11 Likes

Oki :slight_smile:

Firar ni norrmän påsken? Vilka dagar är röda/halvdagar (closed) på oslobörs?

28.03.2018 – Halv dag (onsdag før påske)
29.03.2018 – Skjærtorsdag (Stengt)
30.03.2018 – Langfredag (Stengt)
02.04.2018 – 2. påskedag (Stengt)

Tack :smiley:

40 millioner omsatt på 90 minutter… Har på følelsen av at den algoen i stor grad handler med seg selv, og at det egentlig er veldig få aksjer til salgs. 58 % kjøp på ASK sier sitt.

Stop-loss skal hentes før videre opp :slight_smile:

2 Likes

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk stresser, vi vet jo det er et skritt tilbake før det er 2 opp.

12 Likes

Sant. Samtidig kjekt for de nyinnvidde fra naboland og andre steder å bli introdusert til fenomenet Funcom :wink:

Like før det ble dumpet 350tusen aksjer ble det handlet ca 1 million aksjer.
Dette er hvordan markedet fungerer, ikke et “fenomen” i funcom. Noen tar ut profitt og andre posisjonerer seg for profitt.

7 Likes

Noen har troen på videre oppgang andre er fornøyd :slight_smile:

1 Like

Mhm - var flåsete sagt, og mest en henvisning til å ikke legge for mye i algoskrømtet som herjer i ordreboken akkurat nå. Det er tidvis litt unikt i Funcom (og de fleste andre volatile småaksjer på nissebørser) - en ordrebok som endrer fullstendig karakter ila. sekunder.

Jeg skjønte det.

Nei, dette går igjen i alle volatile aksjer :slight_smile:

3 Likes

Hehe, se presisering - nå må alle være hjertens enige!

1 Like