Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Kom etter jeg leste :slight_smile:
Kjør heller på med herlige memes @h3nk1 der er du suveren!

Våknet sent på fridagen i dag, så kurs på 18.40 og kjøpte en liten post. Har igjen mulighet til ett par kjøp til, dette tror jeg blir bra nyheter i fleng fremover og reviews på vei opp igjen

2 Likes

Henviser til denne fra forrige uke.

Kan vi håpe på en tur til rundt 17.50?

Det er lenge til Mai om kursen kan gå så mye opp og ned på 1 dag ja. Kan vel kanskje bli muligheter ned til 17.00.

Du glemmer endel triggere om det kun er mai du har i kikkerten

3 Likes

http://www.ladbible.com/community/interesting-man-behind-hide-your-pain-harold-reveals-he-was-devastated-by-memes-20180311 @h3nk1

3 Likes

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6377989148866867200

5 Likes
1 Like

Var det inte nån här på forumet som skulle till SF på GDC? :video_game:

Haha, algoen jobber på høygir for å holde kursen nede med disse 50 - 100 - 200 postene sine :joy:

1 Like

Det klarer den ikke :smile:

Litt tidlig å si - den kan kvele momentet hvis den vil. Bare se hvordan den leker seg med ordreboka X antall ganger i sekundet for å presse ned. Vil anta det er PAS sitt relativt sofistikerte leketøy.

1 uke igjen å komme seg inn på før gdc med mulig myz news, og SWL ses 2 rundt hjørnet. Når kan vi håpe på combat implementeres?

1 Like

Har ASP sålt klart nu?

Solgte i går han

Sikker?

Asp er Long se Inside tråden.

Da får du deg muligens en overraskelse når ny liste taes.

Hehe. Har sett uttalelsene hans fra XI.

De tar jeg som alltid med en bøtte salt da han dagen etter han forrige gang sa “Jeg er long og skal ikke selge, lol” - så bombet han kursen sønder og sammen dagen etter.

Kan fint hende vi ser på en evt. ny liste at han har redusert kraftig. Mulig han ikke går- eller har gått ut med alt denne gangen, men også sitter på en long-pott. Slik sett burde man vel tatt en liste om et par dager, siden det er 3 dagers etterslep.

2 Likes