Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Herlig! Da blir vi ferdig med gjelda også!
Perfekt tidspunkt, da er det duka for rally

7 Likes

Perfekt at dette kommer før trigger racet, blir nok mulighet å handle på dipp imorgen. Tipper jebsen alt har solgt det som må selges

3 Likes

Varför skulle de bli dipp på detta? Varit känt länge . Försök till baisse?

fordi funcom

1 Like

Snarare typiskt Funcoms “aktieägare” som letar negativt efter man sålt och vill in billigare.

Hadde han ikke måtte meldt dersom han solgte ??

2 Likes

Dette gjør sjansen for at mektigere aktører og fond kjøper aksjer større enn aldri før
nå som selskapet blir GJELDFRI

1 Like

Er vel kun om han går forbi noen flaggegrenser? Sitter vel ikke i innsideposisjon lenger?

Jeg har ikke solgt din nisse. Det er vel ikke baising å si at man burde solgt Fun på Mandag, blitt med Element til tops, solgt Element og kjøpt tilbake Funcom?

Nå må du slutte å være så hårsår.

1 Like

Funcom mot en gjeldsfri verden, tenker aksjene etterhvert blir lett omsetlige oppover :money_mouth_face:

1 Like

Om han måtte det så håper jeg du har rett, men ikke sikkert han måtte det nå som det finnes flere aksjer etter emisjonen? Noen som vet?

1 Like

Konvertering gir han omlag 31,5 %

1 Like

Dette betyr vel att 18,27 i dag blir til 16,85 i morgen? dette er ikke finregnet på men.
Det totale antall aksjer er vel nå 74 982 027 opp fra 69 190 522.

Mega bull

Regnestykket ditt har en vesentlig feil. De går fra å ha mye gjeld til ca 0 gjeld

2 Likes

Det gikk til helv… sist gang, men nå er vi mye nærmere en happening så tror ikke det blir så ille. Det tar seg opp så fort Ele hypen er ferdig tror jeg.

1 Like

jada er klar over det, var bare ment som en direkte sammenligning. Er jo ikke sikkert vi får se 16 i det hele tatt. Hva vi ser i morgen bryr meg ikke. Personlig ser jeg på denne meldingen som kjempebull, viktig å få ryddet unna usikkerheten rundt gjelden.
Tror det er mange som kommer til å hoppe ned fra gjerdet de nærmeste dagene.

Årsaken til att det gikk nedover sist gang var att shorterene akkurat hadde kommet på banen også.
Jeg skal like å se den jævelen som har baller til å shorte Funcom nå. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Det var 100% sikkert at denne konverteringen kom til å skje i år, så nei. :slight_smile:

1 Like

Tipper vi får en melding før børs i morgen, i og med att Jebsen har ca.31,5% Han har vel ingen intensjon om å utløse budplikt. Er ikke grensen for det 30% ? eller er jeg helt på bærtur?