Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er tatt hånd om , jebsen er ikke på budplikt :slight_smile:

1 Like

Ser att jeg skulle formulert dette annerledes, men lar det stå. Tror nok vi kan få lave 17 i morgen men tipper close over 18.

1 Like

Dette er i hvert fall grensene for meldeplikt

Jeg ser ikke egentlig hvorfor Jebsen konverterer nå, han kunne jo ha solgt av sine eksisterende aksjer og beholdt lånet fram til 31.12.2018 og fått 10% rente p.a. fram til da. Noen som har lyst til å komme med en teori?

Faktisk, så er dagens melding positiv, Funcom slipper nå å betale rente på lånet fram til 31.12.2018. Jeg hadde forventet at de måtte det.

7 Likes

Kanskje han trenger penger til noe annet :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvis han trenger penger til noe annet, så kan han bare selge av de titalls millionene aksjer han har fra før av. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Noen skal kjøpe aksjer på dippen som kommer, kanskje innsidere?
Enig litt merkelig dette.
Men kursen har en forventet topp rundt release. Mulig han planlegger å selge en god del aksjer hvis kursen stiger mye.

1 Like

Kan jo hende han har planer om å lette seg litt i hypen som kommer. Da blir konsekvensene for kursen mye mindre. Han er jo interessert i høy kurs han og for han sitter på stor eierandel.

Det spiller da ingen rolle om han konverterer og så selger, eller selger og så konverterer? Sånn sett så er den eneste grunnen jeg ser til at han konverterer nå er at han har tenkt til å selge flere aksjer enn han har nå…

1 Like

Ja, kanskje ny teknik har lyst å overta en del av posten eller andre kjøpere står klare. Kjør spekulasjon.
Skal han selge på børs mye rundt release vil nok det legge en liten demper på kursen.

1 Like

Kanskje han alt har kjøpere til dem alle!! :star_struck:

1 Like

My thoughts exactly, LOL!

ASP skal kjøpe aksjene hans :joy:

1 Like

ASP og Avanzamannen. Nye tider i funcom!

1 Like

«Benyter»

Det er altfor god stemning her nå. Dvs mange skal selge i morgen kl 09.

Kursras incomming (sorry antzzo, er fortsatt full lastet. Dette er det vi i Norge kaller galgenhumor):wink:

1 Like

Fyller på imorgen!

I fjol när han sålde så kom konveterade han och sålde samtidgt då sålde han 20 mill shares till 2.84 fast kursen låg på 3.2. Det sätter ett riktmärke

ASP får også sjangsen til å laste fullt igjen… på tilbud…

1 Like

Haha har mycket likvider. Köper gärna dina aktier på 17 nok imorgon :wink:

Tror ikke jeg selger… det er så j… stress å kjøpe tilbake. Jeg tror rekylen blir veldig rask. Om jeg selger så blir det tradepotten på 20k + kanskje 20-30 til… det er relativt lett å kjøpe tilbake på 1 dag.

Det er fordi jeg har en jobb. Har ikke tid til å følge med hele dagen… hadde jeg holdt på på hel tid hadde saken stilt seg annerledes.