Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Fy f… MARVEL!

https://news.marvel.com/comics/82990/conan-returns-marvel/

27 Likes

With this deal, Marvel will again bring new and thrilling stories for Conan fans around the world. Details on upcoming comic book titles, collections, reprints, and creative teams will be shared at a later date.

Så, ikke noe film eller serie?

1 Like

Fin nyhet för oss aktieägare i Funcom. Värdet på Conan ipt ökade precis rejält och detta kommer troligtvis leda till att fler bolag vill göra spel på Conan ipt och vilka står då med 50 % rättigheter av det?? Jo Funcom.

Det var nog ingen slump att Carl Armfelt skrev detta…

7 Likes

Today, Marvel Entertainment and Conan Properties International are excited to announce the iconic CONAN franchise will make its grand return to Marvel next year.

oi,oi. Her eier Funcom halvparten av rettighetene. Og tenk på den oppmerksomheten det vil gi
Funcom sine spill med denne IPen.

Hvis Marvel blir innblandet i film/serie håper jeg denne infoen kommer snart.

6 Likes

Funcom tjener ingen penger på denne avtalen, annet en markedsføring! Får håpe på conan HYPE! Det tjener de på👍🏻

3 Likes

Nei, de har bare spillrettighetene:

The joint venture company will hold interactive/video gaming Intellectual
Property (IP) rights based on the works of Robert E. Howard and

4 Likes

Markedsføring er viktig det og, @Kalleklovn

1 Like

Ja der derfor jeg postet med Fy F… MARVEL er jo gigantisk. Trykker de på knappen med conan er det verdt mange millioner i gratis markedsføring. Conan serie samtidig som stor DLC fra funcom… Oi oi

3 Likes

Det er såvidt jeg ser ikke snakk om noe TV-serie?

1 Like

Takk for korreksjon. Ingen pengestrøm ved rettigheter utenom spill. Men enorm synergi pga gratis markedsføring av IP :slight_smile: De tenkte vel i de baner da de kjøpte 50% av spillrettighetene.

2 Likes

Ja, tror alle som eier aksjer i Funcom fremover har mye å glede seg over. Dumper opp og ned vil vi få, men da er det jo muligheter å tene enda mer! Lykke til alle Funcom aksjonerer! :star_struck:

5 Likes

Nei er vel tegneserie det er snakk om nå…

Twitter koker ihvertfall…:+1:t2:

3 Likes

En artikkel til om marvel og conan

4 Likes

IMG_0865

10 Likes

Riktigt bra det där :+1:t2:. Mer blest runt varumärket och positivt för alla i franschisen :grinning:

1 Like

Conan til Marvel? Vel, det kommer til å bli en tam og politisk korrekt barbar. Men all PR er god PR!

Jeg er også litt skeptisk til marvel/disney, men dette betyr hvertfall at det kommer noe nytt. Jeg tror fansen har vært sulteforet en stund. Hvis de i tillegg kan få til en serie, gjerne animasjon, og film , så kan Conan bli stor.

Som Conan-fan er jeg ikke spesielt fornøyd. Men som Funcom-aksjonær så er jeg SUPERFORNØYD nå som jeg har fått tenkt meg litt om.

Dette er sykt bull. Aksjen kommer til å eksplodere på mandag.

1 Like

Skulle trodd at en Conan-film ville ha mer å si? Det var ikke tilfellet for AoC.

1 Like