Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Nja, men det var et ræva spill. Og en ræva film.

Marvel har STORE muskler. Det kommer garantert til å bli ny storfilm når de overtar. Litt dumt at det ikke er før 2019 de overtar da.

2 Likes

woop woop :rocket:

7 Likes

Blir vel ikke noe mer rally enn etter Johnny Depp nyheten :stuck_out_tongue:

Trenger sikkert noe mer håndfast først.

3 Likes

Uansett er dette bull, ivertfall for de av oss som bruker ordene long og Funcom i en og samme setning :rofl: Dette kaller jeg å bygge Stein på Stein . Kursen trenger ikke gå i taket på mandag for meg, dette ser jeg på som ett av mange små skritt som ledelsen i Funcom tar for å bygge en god plattform for Funcom 2.0. Har foresten tatt turen til østen for de neste tre ukene, så dere får kose dere med supert skiføre hjemme.
Så får jeg bruke noen flasker med solkrem her nede. ikke familie denne gangen. Men er rundt å sjekker opp 4 potensielle nye hoteller for en norsk reise operatør. To år siden jeg hadde en slik runde sist. Gleder meg til å komme til nye og stort sett flotte hoteller. Har hatt slike oppdrag jamt og trutt siden 1992. En god venn av meg driver ett stort reiseselskap i Norge, vårt vennskap startet med att jeg dro han opp i fra er grøft på vinteren i påska i 92. Bare tilfeldigheter og litt hjelpsomhet som skulle til. Østen er mitt andre hjem, godt over 20 turer hit så langt. Kona og begge barna elsker det også.

29 Likes

Helt klart. Inte svårt att inse att detta på kort tid; hjälper Conan Exiles med marknadsföring och release och intäkter framöver i form av att Conan som ip höjs i värde och lång sikt; Bolag som vill göra spel på Conan the Cimmerian (Barbarian). Tycker vi bör se en mycket högre kurs på måndag och jämföras med samma peers som i Sverige

7 Likes

De som tenker at Marvel kommer til å Disneyfisere Conan har kanskje ikke sett Punisher? De kan blod og råskap også, just sayin’ :wink:

4 Likes

En Netflix-serie med Conan hadde ikke vært feil!

6 Likes

582 stycken Avanza ägare i Funcom nu. Drygt 100 % fler än innan Robur dealen

5 Likes

Marvel er smarte, de vet det er snakk om å få før hele avengers universet må ta en pause. Så da skaffer de seg andre IPer, jeg blir egentlig overrasket om dealen rundt conan ikke gjelder TV/film også. For funcom er dette genialt siden de eier PC rettighetene. Kanskje hele greia er flaks men det lukter litt planlagt. Jeg tipper og håper vi hører noe rundt SWL og tv rettighetene der før sommeren også. Funcom 2.0 ser ut til å virkelig levere. Dette kan vi like .

16 Likes

Var 366 før dealen, så endel opp til 100% økning. Tar vel litt over en uke før vi er der. :wink:

4 Likes

https://www.playstationtrophies.org/news/news-24082-Dark-Souls--Remastered-Announced-for-May-Release-on-PS4.html

Enda et spill som har release i mai, hvilke andre spill er det CE skal konkurrere mot?

1 Like

Red dead redemption 2 är den största releasen runt maj… den är ju stor, men samtidigt är det inte en direkt konkurrent rent genre-mässigt…

Det finns väl inget release date på RDR 2 mer än ett rykte om 8e juni

Funcom-CM Jens Vaaler er blant søkerne. Synd hvis han finner seg noe annet, men kan forstå at han ønsker seg denne stillingen. Veldig dyktig CM både skriftlig og muntlig.

2 Likes

Mange med lite bakgrunn ser det ut som. Ut fra lista der ville jeg plukket ut en håndfull som ser ut til å ha erfaring til å kunne ta en prosjektlederjobb. Jens Erik kommer nok til intervju. Det ville vært synd å miste han som community manager. Han gjør en god jobb. Men dette virker som en spennende stilling, og en god mulighet.

Lykke til Jens Erik. Jeg håper du blir med Conan og Funcom videre.

1 Like

Da tar jeg den community-manager stillingen hos Funcom :wink:

1 Like

Latterlig at man får lov å hente ut å publisere søkerlisten slik. Men sånn er det jo med stillinger i det offentlige. Mistenker at mange får kjipt forhold til sjefen etter det der.

Mistenker dog at Jens er en av de få som får komme på interjuv.

3 Likes

Synn, men forståelig. Jævla dyktig fyr!

1 Like

Ikke lurt :wink:

1 Like

Få heller kreditt på aksjekontoen :slight_smile:

1 Like