Konstigt att bytta fastanställning till ett 1 års vikariat? Möjligen han fått tillstånd att gå ner 50% typ
Synes egentlig ikke har virker så engasjert. De 2 i statene virker mere engasjert synes jeg.
Räknar med 100 miljoner NOK vinst efter skatt 2018 i #Funcom . Det är P/E 11 efter nya aktierna + Jebsens lån på dagens kurs. 30-36 är snittet i Swe. #200%uppsida.
Her snakker vi 50% royalty!!!
Etter det jeg finner ut er det Heroicsignatures som eier denne ip.
Ja den sier alt om potensialet til funcom!
Rui gillar den länken på Twitter “That’s what Justin Reynard is banking on as he brings back Doomtrooper, a collectable card game set in the Mutant Chronicles universe.” Royalty ?
Ja mener det. Meldes i morgen da!
Boooom!!!
Nice! Det viser jo at IP-en er dagsaktuell. Kan bli interessant å være Funcom-aksjonær framover.
Funcom skal vel også ha royalties for det? Eller gjelder det kun videospill, ikke brett/kortspill?
Edit: ugh må seriøst lære å lese mer en de to siste postene. My bad
Finns discord länk i länken. De ställde tydligen upp på Pax South nu i dagarna
Begynner å lure på hva mere jeg ikke har klart å fange opp før
Rekommenderar alla att läsa denna! Beta i januari troligtvis sen Steam.
“As we said in the Kickstarter, we’ve been pushing to hit a beta date towards ad the end of January. We’re on track to get close! But even if we aren’t 100% there we expect to be inviting players from the Kickstarter and Discord at a much more rapid pace by then. Once we have a solid Beta we will make the transition to Steam for distribution and retire the current manual distribution model. So while I’m updating the website to say “2018” I don’t consider this a delay, as Doomtrooper is here… and will be coming to you very soon.”
Da ble det vell en halv dag rAlly med dump om jeg ikke husker feil