Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hva er det jeg ikke ser, som ikke lar meg rive med i begeistring av dette?

Begeistringen er relativt stor i tråden her både for Marvel tegneserie i 2019!? Og Doomtrooper opplegget, jeg ser liten signifikans i form av både PR og inntekter av dette.

1 Like

Doomtrooper er jeg noenlunde avmålt for, inntil vi får se mer av potensialet.

Men å være begeistret for at selveste Marvel tar til seg Conan er da vitterlig på sin plass. Det betyr ikke kroner i kassen i morgen, men det betyr mye for IP’n på sikt - og dermed Funcom sitt ve og vel.

Hva det betyr for aksjekursen på kort sikt er liksom en annen sak :wink:

Det viser vel at interessen for IP-en er tilstede, så får man se om det kommer noen litt større spillstudioer på banen etterhvert.

4 Likes

@TinvesT det är ju en revival för hela IPt och lär ge synergier i form av nya filmer/serier och således spel gjorda på conan. Inte svårt att se potentialen. Marvel är stora.

1 Like

Hadde det vært snakk om en Netflix serie eller film skulle jeg forstått Marvel begeistringen, men en pocket tegneserie som skal lanseres i 2019 blir et skuldertrekk pt.

Sten på sten​:+1::sunglasses:

Stein og Stein :blush: Man skal være både tålmodig og kreativ skal man bygge noe av grus :wink: fra spøk til alvor, positivt at det er litt som skjer i kulissene, men å hype på dette er å ta litt vel hardt i :blush:

3 Likes

Man starter alltid med grus. Må ha godt med grus under grunnmuren for å få et stabilt fundament.

Alle disse småtingene som skjer nå er positive. Det skaper litt blest omkring IPen. Da er det mulig det kan komme en netflix-serie og film etterhvert. Og da kan det komme flere spill. Jeg tror ikke dette vil gi noe på kort sikt, men på lsng sikt er dette bra

7 Likes

er ikke film godt i gang på planleggingstadiet da?

Det er vel meldt også. ;D

Filmplanene havarerte. Universal stoppet prosjektet

Men Arnold sier han fortsatt vil gjøre filmen

Det blir nok film, men det er en stund til

Edit: siden marvel er inne, så kanskje de/disney vil lage filmen?

1 Like

ser ene screenwriter oppført på imdb, er på Aquaman også. Det blir vel Marvel studios som tar over

2 Likes

Filmen er veldig usikker, men det jobbes med en TV-serie.
image

5 Likes

Har ikke sett Funcom bruke ordet hype tidligere :slight_smile:

ScreenHunter 266

7 Likes

2,8 neste?

2,6 kanskje 2,4.

:smiley:

1 Like

KOnkurs!

0.0000kr!

2 Likes

I følge Hektar skal vi nok ned på 2,5.

1 Like

Hva skjer?
MÅ VI DUMPE ALT ?

Vi er jo i pluss! Hva er problemet? :joy: