Hva er det jeg ikke ser, som ikke lar meg rive med i begeistring av dette?
Begeistringen er relativt stor i tråden her både for Marvel tegneserie i 2019!? Og Doomtrooper opplegget, jeg ser liten signifikans i form av både PR og inntekter av dette.
Hva er det jeg ikke ser, som ikke lar meg rive med i begeistring av dette?
Begeistringen er relativt stor i tråden her både for Marvel tegneserie i 2019!? Og Doomtrooper opplegget, jeg ser liten signifikans i form av både PR og inntekter av dette.
Doomtrooper er jeg noenlunde avmålt for, inntil vi får se mer av potensialet.
Men å være begeistret for at selveste Marvel tar til seg Conan er da vitterlig på sin plass. Det betyr ikke kroner i kassen i morgen, men det betyr mye for IP’n på sikt - og dermed Funcom sitt ve og vel.
Hva det betyr for aksjekursen på kort sikt er liksom en annen sak
Det viser vel at interessen for IP-en er tilstede, så får man se om det kommer noen litt større spillstudioer på banen etterhvert.
@TinvesT det är ju en revival för hela IPt och lär ge synergier i form av nya filmer/serier och således spel gjorda på conan. Inte svårt att se potentialen. Marvel är stora.
Hadde det vært snakk om en Netflix serie eller film skulle jeg forstått Marvel begeistringen, men en pocket tegneserie som skal lanseres i 2019 blir et skuldertrekk pt.
Sten på sten:+1:
Stein og Stein Man skal være både tålmodig og kreativ skal man bygge noe av grus fra spøk til alvor, positivt at det er litt som skjer i kulissene, men å hype på dette er å ta litt vel hardt i
Man starter alltid med grus. Må ha godt med grus under grunnmuren for å få et stabilt fundament.
Alle disse småtingene som skjer nå er positive. Det skaper litt blest omkring IPen. Da er det mulig det kan komme en netflix-serie og film etterhvert. Og da kan det komme flere spill. Jeg tror ikke dette vil gi noe på kort sikt, men på lsng sikt er dette bra
er ikke film godt i gang på planleggingstadiet da?
Det er vel meldt også. ;D
Filmplanene havarerte. Universal stoppet prosjektet
Men Arnold sier han fortsatt vil gjøre filmen
Det blir nok film, men det er en stund til
Edit: siden marvel er inne, så kanskje de/disney vil lage filmen?
ser ene screenwriter oppført på imdb, er på Aquaman også. Det blir vel Marvel studios som tar over
Filmen er veldig usikker, men det jobbes med en TV-serie.
Har ikke sett Funcom bruke ordet hype tidligere
2,8 neste?
2,6 kanskje 2,4.
KOnkurs!
0.0000kr!
I følge Hektar skal vi nok ned på 2,5.
Hva skjer?
MÅ VI DUMPE ALT ?
Vi er jo i pluss! Hva er problemet?