Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

4 Likes

Hvor er han omdagen ? ble helt rolig fra han.

Leste noe om at han mente alle var stygge med ham, så han dro tilbake til HO.

2 Likes

Er de ikke stygge med hverandre der? :exploding_head:

Är det bara jag som tycker att meldingen var lite :roll_eyes: ?

Som aktieägare är det säkert bra på sikt att Marvel tar över från Dark Horse, men det känns långt fram till att den här avtalen kan börja generera intäkter av betydning till Funcom.

10 gånger mer spännande att höra nåt om bearded dragons, CE, SWL :stuck_out_tongue:

1 Like

At ikke alle er enige med han men utfordrer han på meningene hans er vel en styrke ved forumet. At han valgte å angripe personer kontra sak, var vel det som gjorde han noe upoppis :stuck_out_tongue:

1 Like

Märkligt att ingen här lägger någon vikt kring Doomtrooper spelet? Tycker de verkar extremt intressant

1 Like

Skal inn med en kortsiktig posisjon og før release. Ser 8. desember var dagen Funcom startet med oppkjøring til Early Access release. Så slutten av februar, så jeg kan fiske i kvartalsrapporter ellers først er tanken.
Tenker den rettede emisjonen kanskje er en årsak til å begrense volatilitetsforventninger i denne omgang, spesielt siden den også førte til en liten reprising. =)

Men Funcom begynner å bli spennende

#PAXSouth was a blast! Thanks to everyone who came by to play @DoomtrooperGame! To everyone who didn’t… Sucks you missed out on the best game of the show!

1 Like

Da har jeg lagt ut snøret og håper på en inngang under 3 en plass.

3 Likes

Jeg tipper 2,8 innen onsdag

@Ilmimo baserat på?

Jeg tipper 9 nok innen fredag. Når Funcom kommer med nyheten om Funcoin.:heart_eyes:

11 Likes

Ser ingen grunn for at vi skal videre opp nå. Dette er bare antagelser og mage følelse.

2 Likes

Og hvis noen lurer, det er @Ilmimo vi baserer TA-en vår på. :wink:

1 Like
8 Likes

Oslo (TDN Direkt): Fra januar 2019 vil Marvel Comics ta over tegneserierettighetene til Conan-franchiset fra Dark Horse Comics, som har eid de siden 2003.

Det skriver Marvel Comics i en melding publisert fredag.

-Vi er begeistret for å jobbe med Marvel og ser frem til nye eventyr i vente for Conan. Som den mest kjente og kreative utgiveren i bransjen tror vi Marvel passer godt for våre historier, sier sjef for Conan Properties International, Fredrik Malmberg, ifølge meldingen.

Malmberg er konsernsjef i Cabinet Group, som eier intellektuell eiendom (IP) basert på verk av Robert E. Howard, og omfatter blant annet “Conan the Barbarian”. I desember ble det kjent at Funcom inngår et joint venture med Cabinet Group for å få tilgang til selskapets IP-portefølje.

2 Likes

Link?

TDN Direkte!

Fader for noe vas

2 Likes