Nei, svært lite poeng i å gjøre det.
Jeg tror ikke spillere som spiller på steam kan spille sammen med spillere utenfor steam. Jeg mener Joel nevnte dette på en stream som svar på om pc og konsoll kunne spille på samme servere. Da gir det lite mening å splitte spillerbasen.
Ce på pc krever steam for å virke uansett
Main sponsor for Nordic Party 

Du vet de gjør det bra når de tar bar regningen 
Du vet de skal kjøre i gang en stor PR-kampanje når de har fri bar på en stor konferanse med masse journalister. 
Best multiplayer games (2018):
World of warships
Anthem
Sea of Thieves
Skull and Bones
The Crew 2
Monster Hunter World
DayZ
Red Dead Redemption 2
Stardew Valley
Conan Exiles
State of Decay 2
Dauntless
Fortnite
Rend
Citadel: Forged With Fire
Ark Park
Stationeers
Speciell källa dock 
Ja, lette frem hjemmesiden etter hvert (Forbes 501). Fant tweeten gjennom Malmberg.
Hjemmesiden er knapt oppdatert og/eller gjort noe med siden 2017, så bare å ta listen med en bøtte salt. Når det er sagt er det kjekt å havne på det som sikkert er en raskt utarbeidet og overfladisk liste 
Da er spillet på radaren om ikke annet.
Ja, skummade igenom hemsidan också. Verkade relativt nedlagd. Men men, CE nämns tillsammans med andra stora titlar och i positivt sammanhang.
Som du säger placeras CE på radarn i alla fall 

Har noen glemt å slå på roboten idag?
Han som skall slå på roboten har tagit tidig påskeferie??

GDC öppnar inte förrän när börsen stänger
Hej, skönt och informationsrikt forum detta… Blir mitt första inlägg.
Vad förväntar ni här inne av GDC? Personligen hoppas jag på en ny conantrailer som start på hypen inför full release!
Hej och välkommen till dårhuset!

Nej då, Tekinvestor är det enda forumet jag är aktiv på och har fått mest utbyte av 
När det gäller GDC så tror jag vi får se nytt material både från MYZ & CE. Skulle gissa på en del gamplay-klipp från MYZ och förhoppningsvis en ny trailer för CE! 
Tvivlar på ny CE trailer. De har inte kommit ut med nya builden och inte Combat/content revamp. Innan dess känns de totalt meningslöst och hypa med en trailer och så kommer folk och köper ett Early Access spel som spelar på en 3 månader gammal build. Nej de handlar om att trycka på marknadsföring när alla certification progresses och uppdateringar är klara.
Hoppas på att få se mer av MYZ som vi kommer få 
Her har du helt rett @antzzo , Vi får nok se noe nytt, men videoen kommer ikke før alt er klart.
Selv tror jeg ikke PR maskineriet starter for alvor før etter 15/4. Da kan de kjøre drygt tre uker med bånn gass.
Ja GDC blir nok bra.
Jeg har nå spillt Ce en god stund og jeg må si jeg fakstisk elsker det(!)
Å samarbeide med andre i spillet er drit fett faktisk 
Gamle fete trailere :
Hvordan blir den nye traileren tro ? 
Var fart i aksjen idag …
hehe
1500 Aksjer omsatt på en times tid er heftig!
Bjørnen/oksen sover.