Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Der var det noen som tok ett godt jafs med Fun-aksjer. :slight_smile:

2 Likes

Er nok bare ett spm om tid før vi er godt over 20 :slight_smile:

La inn kjøp på 2500 aksjer på 17,99, fikk 2100 av dem.

7 Likes

mums

2 Likes

Eg måtte punge ut 2 øre mer :dizzy_face::stuck_out_tongue_closed_eyes: fullastet og klar :tada:

1 Like

Snus, manger 400 for å ha det magiske 80!.

Vurderer å legge meg opp noen øre for å få!

1 Like

Bunntr%C3%A5l

Nesten på bunn :slight_smile:

1 Like

Yap, lå å fiska det ganske lenge. Menmen, klager jo ikke på at aksjen stiger 30øre ;D

Hva er så magisk med 80? :slightly_smiling_face: 400 før 5:1, eller er det lykketallet ditt?

Runde tall :heart:

1 Like

Hadde 400 før, solgte ned for å diffe. Nå har jeg et par gode trader så da prøver jeg å nå samme antall igjen samtidig som jeg beholder diffen ;D

3 Likes

nu är 100-200 algon igång igen :smiley:

Mutant och twd i samma tweet hiii

4 Likes

Är ni med?! :smiley:

5 Likes

Mutant Year Zero tar emot beställda möten från onsdag.

Det ser även ut som hallen öppnar på onsdag. Så det kanske enbart är mingel nu måndag-tisdag?

Någon som vet bättre?

1 Like

Reference is made to the stock notices published on 14 March 2018.

Today Funcom N.V. has issued a total of 5,791,505 new shares in its share capital.

The issued share capital of Funcom N.V. after the capital increase pertaining to the bond conversion is EUR 14,996,405.40, divided into 74,982,027shares.

As previously noted, after this transaction, 570,409 bonds will be outstanding under the same conditions, with a conversion price of USD 0.518 (taking into account the reverse stock split that occurred on 31 January 2018). The outstanding bonds have a face value of USD 570,409, which represents the entirety of Funcom’s outstanding debt.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=446944

4 Likes

Next to gjeldsfrie :man_dancing:t2:

1 Like

USD 0.518 (taking into account the reverse stock split that occurred on 31 January 2018)

altså 4 kr , mens kursen er i 18,5 !?

1 Like

Han gjorde ein grei deal :wink:

1 Like

Strike price ble justert etter emisjonen på 0,55kr, bedre kjent som black Thursday. Jeg tror den ble justert hver gang det var noen opsjonstildelinger eller andre utvanninger. Jebsen gjorde en god deal her, men det er på grunn av han at Funcom fortsatt lever, så det er vel fortjent at han får litt igjen.

6 Likes