Det er jeg ikke enig i. Ligger sikkert litt frykt i luften rundt hva han skal gjøre med disse aksjene… Blir de strødd litt rundt på flere hender til dagens kurs er vel det meget positivt 
kan vel tenkes at Jebsen selger ned ca 570K , så han kan utløse resten uten og passere 30% og så er Funcom gjeldsfrie ! 
Han hade väl hamnat under 30% om han tagit de 570k ändå
570k USD med en strike price på 0.518 USD gir vel ca 1.1M aksjer?
Handelen vises heller ikke i infront. Da er det mest sansynligvis ikke noe å bry seg om.
Handelen viser på norne sin netthandels-side…
300 000 aksjer på samme tidspunkt.
det er jo ikke 570K USD , men 570K bonds …
After this transaction, 570,409 bonds will be outstanding under the same conditions
Trend is your friend?
570k bonds med en face value på 570k usd…?
@amateurleague
gikk litt raskt på jobb idag når jeg skrev , men skal ærlig innrømme at jeg ble ikke helt klok på det nå heller … Men Om Hans Peter Jebsen skal ha 570K eller 1,1mill aksjer til, er nok ikke det som velter lasset her … 22,7 mill aksjer eller 23,3mill totalt lissom
… Saken er vel hva han gjør med de 
Den var pen @Evilfreud:+1:
570 K aksjer x 0,1 er 57 K USD
Småbeløp
Den som putta DayZ på den listen skulle hatt seg et nakkeskudd. 
Ser Funcom driver å lurer rundt i Conan Exiles streamer på twitch og leter etter litt etter tilbakemeldinger 
Mangler de testere? Synes å huske jeg leste noe om at de har leid inn et selskap til å hjelpe til med det?
De har leid inn et polsk (?) selskap til å gjøre testing, inkludert en full-server-load test.
Ok. Da har de hvertfall koll på det, selv om man sikkert ideelt sett skulle ønske at interessen blandt spillerne var stor nok til at man slapp å betale noen for å teste.
Test-partneren deres gjør testingen over et bredt spekter av konfigurasjoner som du ikke nødvendigvis hadde kunnet få testet av frivillige. Dette er også bare i tillegg til testingen de får gjort på pc live og test-live serveren, og på xbox av de som har kjøpt spillet.
Godt å vite at de ikke overlater noe til tilfeldighetene.
Denne launchen bør være tilnærmet knirkefri.
Jepp - de leier inn polakkene til å teste på tvers av dårlige - bra PC’er, Xboxer og PlayStation konsoller av ulike aldere og med ulik hardware.