Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Det er jeg ikke enig i. Ligger sikkert litt frykt i luften rundt hva han skal gjøre med disse aksjene… Blir de strødd litt rundt på flere hender til dagens kurs er vel det meget positivt :slight_smile:

1 Like

kan vel tenkes at Jebsen selger ned ca 570K , så han kan utløse resten uten og passere 30% og så er Funcom gjeldsfrie ! :slight_smile:

4 Likes

Han hade väl hamnat under 30% om han tagit de 570k ändå

570k USD med en strike price på 0.518 USD gir vel ca 1.1M aksjer?

Handelen vises heller ikke i infront. Da er det mest sansynligvis ikke noe å bry seg om.

1 Like

Handelen viser på norne sin netthandels-side…
300 000 aksjer på samme tidspunkt.

det er jo ikke 570K USD , men 570K bonds …

After this transaction, 570,409 bonds will be outstanding under the same conditions

2 Likes

image Trend is your friend?

10 Likes

570k bonds med en face value på 570k usd…?

@amateurleague
gikk litt raskt på jobb idag når jeg skrev , men skal ærlig innrømme at jeg ble ikke helt klok på det nå heller … Men Om Hans Peter Jebsen skal ha 570K eller 1,1mill aksjer til, er nok ikke det som velter lasset her … 22,7 mill aksjer eller 23,3mill totalt lissom

… Saken er vel hva han gjør med de :stuck_out_tongue:

1 Like

Den var pen @Evilfreud​:+1::grinning:

570 K aksjer x 0,1 er 57 K USD
Småbeløp

Den som putta DayZ på den listen skulle hatt seg et nakkeskudd. :roll_eyes:

Ser Funcom driver å lurer rundt i Conan Exiles streamer på twitch og leter etter litt etter tilbakemeldinger :joy:

Skjermbilde

1 Like

Mangler de testere? Synes å huske jeg leste noe om at de har leid inn et selskap til å hjelpe til med det?

De har leid inn et polsk (?) selskap til å gjøre testing, inkludert en full-server-load test.

1 Like

Ok. Da har de hvertfall koll på det, selv om man sikkert ideelt sett skulle ønske at interessen blandt spillerne var stor nok til at man slapp å betale noen for å teste.

Test-partneren deres gjør testingen over et bredt spekter av konfigurasjoner som du ikke nødvendigvis hadde kunnet få testet av frivillige. Dette er også bare i tillegg til testingen de får gjort på pc live og test-live serveren, og på xbox av de som har kjøpt spillet.

4 Likes

Godt å vite at de ikke overlater noe til tilfeldighetene.

Denne launchen bør være tilnærmet knirkefri.

Jepp - de leier inn polakkene til å teste på tvers av dårlige - bra PC’er, Xboxer og PlayStation konsoller av ulike aldere og med ulik hardware.

1 Like